تاجر قلابی در ارومیه دستگیر شد



فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: فردی که در فضای مجازی، خود را تاجر سرشناس معرفی می کرد، با تلاش ماموران پلیس در ارومیه دستگیر شد.

  سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا افزود: در پی وصول چندین مورد شکایت مردمی درخصوص و کلاهبرداری فردی از آنها در فضای مجازی می کرد، موضوع به خاطر حساسیت در دستور کار ویژه ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران مشخص شد فردی با معرفی خود را در فضای مجازی به عنوان تجار معروف و سرشناس و با استفاده از چک های سفید امضای مسروقه اقدام به خرید مقدار زیادی از کالا می کرد، شناسایی شد.

 

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی به سرنخ هایی از مخفیگاه متهم کشف و پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به چهار مورد کلاهبرداری به روش خرید اینترنتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال از چهار نفر با استفاده از چک های سرقتی و جعل امضا، اعتراف کرد.

 

سردار خرم نیا افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

 

وی اضافه کرد: افرادی که با این روش از آنها کلاهبرداری شده است، می توانند برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی آذربایجان غربی مراجعه کنند.

 

 ایرنا  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------