قتل فرزند در جدال خانوادگی



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
مردی پسرش را به خاطر میانجیگری در دعوای خانوادگی به قتل رساند. 

 اخبار سریالی فرزندکشی‌های دلخراش تمامی ندارد. ۲۶ خرداد بابک خرمدین به دست پدر و مادرش به قتل رسید که با موجی از واکنش‌های مردم مواجه شد.

 

مدتی بعد فرزندکشی دیگری در اسفراین رخ داد، مادر اسفراینی ۲ کودک خردسال خود به نام‌های امیر و آیلین را به قتل رساند. چندی بعد هم باران در یک حادثه فرزندکشی دیگر کشته شد. مادر باران که بیماری حاد اعصاب و روان مبتلا بود، فرزند ۴ ساله خود را به قتل رساند.

 

جدیدترین حادثه فرزندکشی مربوط به فسا است که در آن پیام بلاغی توسط پدرش به قتل رسید.

 

هفتم تیر امسال هم مأموران پلیس شیراز در جریان وقوع یک فقره قتل در محله قاسم‌آباد سفلی قرار گرفتند. با شروع تحقیقات مشخص شد مقتول، جوانی به ‌نام «پیام بلاغی» است که توسط پدرش در خانه به قتل رسیده است.

 

پیام بلاغی با ۲ ضربه چاقو به قلب و سرش توسط پدرش کشته شد و مادر او در کما به ‌سر می‌برد و خبر ندارد پسرش زیر خروارها خاک دفن شده است.

 

دستگیری قاتل فرزندکش

پس از قتل پیام بلاغی تیمی از ماموران پلیس ماموریت گرفتند تا قاتل را دستگیر کنند. تیم پلیسی با در نظر گرفتن اظهارات شاهدان، بررسی‌های مقدماتی و تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی قاتل را شناسایی و او را در فسا به دام انداختند.

 

روایت همسایه از کشته شدن پسر

 یکی از اهالی محله قاسم‌آباد سفلی ماجرای فرزندکشی را این‌طور توضیح داد: «پیام بلاغی کارمند شرکت منابع آب استهبان بود. از خانه خانواده بلاغی هر روز صدای درگیری شنیده می‌شد و قاتل که شغلش رانندگی با ماشین باری بوده دچار اختلال روحی و روانی است.»

 

هم‌محله‌ای مقتول افزود: «روز حادثه بر اثر صدای زیاد ناشی از درگیری همسایه‌ها پلیس را درجریان گذاشتند. قاتل پس از وارد کردن ضربات چاقو به پیام و همسرش قبل از رسیدن پلیس فرار کرد.»

 

او در پایان گفت: در این درگیری پیام بر اثر ضربات چاقو در راه انتقال به بیمارستان کشته شد و مادرش نیز هم اکنون در کما است. چند روز بعد از قتل پیام بلاغی متوجه شدیم صبح سه‌شنبه هشتم تیر قاتل در فسا دستگیر شده است.»

 

متهم پس از دستگیری، به جرم جنایت مرتکب‌شده در منطقه قاسم‌آباد سفلی، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

رکنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------