زورگیری و سرقت سگ در شرق تهران



 سرقت سگ,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
زورگیران خشن با حمله به دو دختر جوان و با تهدید قمه، سگ آنها را که بالغ بر 70میلیون تومان ارزش داشت سرقت کرده و سوار بر موتورسیکلت فرار کردند. 

به گزارش همشهری؛ این حادثه یکشنبه‌شب در حوالی بزرگراه شهیدسلیمانی در شرق تهران اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که دختر جوانی همراه سگش و یکی از دوستانش به گردش رفته بودند. بعد از ساعتی دختر جوان خودروی خود را مقابل خانه دوستش متوقف کرد تا او به خانه‌شان برود.

 

همین که ماشین متوقف شده بود و آنها در حال خداحافظی از یکدیگر بودند که ناگهان مرد ناشناسی در خودرو را باز کرد و به طرف آنها اسپری فلفل زد. دو دختر جوان از شدت سوزش چشم به‌خود می‌پیچیدند و در عین حال چشمان‌شان به‌درستی جایی را نمی‌دید. درست در همین لحظات بود که مرد ناشناس قمه‌ای را که در دست داشت زیر گلوی دختر جوان گذاشت و شروع به تهدید کرد.

 

او گفت هر طور که شده باید سگی که در خودرو بود را به او بدهند. دو دختر جوان به‌شدت ترسیده بودند اما کاری از دست‌شان ساخته نبود و در این شرایط بود که مرد خشن سگ را سرقت و با کمک موتورسواری که کمی آن طرف‌تر منتظرش بود فرار کرد.

 

به‌دنبال این حادثه با داد و فریاد دو دختر جوان تعدادی از شهروندان به کمک آنها آمدند اما دیگر کار از کار گذشته و سارقان فرار کرده بودند. با این حال ماجرا به پلیس گزارش شد و با حضور ماموران، جزئیات این سرقت ثبت و تلاش برای دستگیری زورگیران آغاز شد.

 

در همین حال پدر دختر جوان درباره این حادثه گفت: سگی که سرقت شده حدود 70میلیون تومان ارزش دارد اما ارزش مادی آن برایمان مهم نیست. دخترم وابستگی زیادی به این حیوان خانگی داشت و از وقتی سرقت شده یک لحظه آرام و قرار ندارد و امیدواریم به‌زودی با کمک پلیس سارقان دستگیر شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------