آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرنوشت عجیب 3 قاتل در پرونده جنایت 26 ساله



3سارق وقتی در محاصره مأموران گرفتار شدند، تصمیم به فرار گرفتند، اما یکی از آنها با سقوط از روی پل جانش را از دست داد. 

به گزارش همشهری، چند روز قبل مأموران پلیس پایتخت در حال گشت‌زنی در یکی از مناطق تهران بودند که به 3مرد جوان که رفتارهای عجیبی داشتند مشکوک شدند و به سمتشان رفتند. مردان جوان که یک کیف و یک کوله‌پشتی بزرگ در دست داشتند با دیدن گشت پلیس، تصمیم به فرار گرفتند. مأموران نیز به تعقیبشان پرداختند. مأموران در لحظات اولیه موفق شدند 2نفر از آنها را بازداشت کنند، اما نفر سوم سعی داشت هر طور شده از دست پلیس بگریزد.

 

با وجود این مأموران دست از تلاش برای بازداشت نفر سوم برنداشتند و به تعقیب او ادامه دادند. در ادامه این مرد به روی پلی رفت و ناگهان از آنجا به پایین سقوط کرد. این اتفاق باعث شد تا عملیات تعقیب و گریز پایان یابد و ماموران، اورژانس را خبر کنند. با حضور اورژانس مشخص شد که مرد جوان به‌دلیل شدت جراحات و صدمات جانش را از دست داده است.

گزارش این حادثه مرگبار به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. او دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات را دراین باره صادر کرد.

 

مأموران در بازرسی از وسایل متوفی، وسایلی مانند شیرآلات و لوازم خانه را کشف کردند که نشان می‌داد مسروقه است. در گام بعدی تحقیق از دو همدست بازداشت شده متوفی آغاز شد. آنها در بازجویی‌ها اقرار کردند که با همدستی متوفی نقشه سرقت از خانه‌ها و اماکن را طراحی کرده و شب حادثه پس از سرقت، پلیس به آنها مشکوک شده و گیرشان انداخته است.

 

از سوی دیگر مامورانی که اقدام به تعقیب متوفی کرده بودند نیز گفتند که او قصد فرار داشت و می‌خواست از روی پل به پایین پریده و از دست آنها فرار کند اما همین اتفاق به مرگ او ختم شده است. درحالی‌که تحقیقات در این پرونده ادامه دارد، همسر فرد متوفی راهی دادسرای جنایی تهران شده و از مأموران پلیس شکایت کرده است. زن جوان می‌گوید که مأموران در مرگ شوهر او مقصر هستند. 

 

با شکایت این زن، بازپرس جنایی تهران دستور تحقیق از شاهدان، مأموران پلیس و همدستان متهم فوت شده را صادر کرده تا جزئیات بیشتری از این حادثه مرگبار فاش شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------