سرقت از موتورسواران با آبمیوه مسموم



سارق حرفه‌ای که موتورسواران را بیهوش و از آنان دزدی می‌کرد، بازداشت شد.

 به گزارش شرق؛ ششم مردادماه پرونده‌ای با موضوع سرقت موتورسیکلت به روش بیهوشی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع داده شد. شاکی گفت: جوانی را به‌عنوان مسافر از خیابان مولوی سوار موتورسیکلت خود کردم و قرار بود او را به خیابان شوش شرقی ببرم اما در بین‌ راه مسافر با بیان اینکه هوا گرم است خواست مقابل یک دکه روزنامه‌فروشی توقف کنم تا برای من و خودش آبمیوه بخرد.

 

پس از نوشیدن آبمیوه دچار سرگیجه شدم و کنار خیابان توقف‌ کردم. بعد از آن متوجه نشدم چه بر سرم آمد. بعد از ساعتی در یک پارک واقع در خیابان شوش شرقی به هوش آمدم و متوجه شدم موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه، مدارک و وجه نقدم به سرقت رفته است. کارآگاهان برای تحقیقات محلی و میدانی به محل وقوع حادثه رفتند و پس از بررسی دوربین‌های مداربسته مشرف به محل سرقت تصویر واضحی از سارق به‌ دست آوردند و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم، هویت متهم را به نام عبدالله 35‌ساله ساکن تهران‌نو با هشت فقره سابقه کیفری شناسایی کردند و فهمیدند او به‌تازگی توسط پایگاه ششم پلیس آگاهی دستگیر اما بعد از مدتی آزاد شده است.

 

پس از هماهنگی با مرجع قضائی محل تردد و اختفای متهم واقع در خیابان شوش شناسایی و او در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از آن محل، موتورسیکلت مسروقه و سایر اموال کشف و ضبط شد. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی با توجه به دلایل و قرائن موجود به سرقت موتورسیکلت شاکی به روش بیهوشی اقرار کرد و در بررسی سایر سرقت‌های مشابه و دعوت از مال‌باختگان، دو نفر دیگر از شکات متهم را به‌عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند. سرهنگ کارآگاه شهرام سلطانی، سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: متهم به همراه نتیجه تحقیقات به دادسرا معرفی شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------