مرد جوان: همسرم مشکل روانی دارد



چندی قبل کارمند یکی از بیمارستان‌های تهران وقتی در محل کارش بود پیامکی از همسرش دریافت کرد که با خواندن آن شوکه شد. در متن پیامک آمده بود: «دخترمان را کشتم.» 

 به  گزارش ایران ؛مرد جوان بلافاصله با همسرش تماس گرفت اما با شنیدن صدای گریه‌های زن جوان وحشت زده خود را به خانه رساند. وی به محض ورود به خانه با جسد دختر ۱۱ ماهه‌اش لیلا داخل رختخواب رو به رو شد. کنار جسد دخترک همسرش نشسته و گریه می‌کرد.

 

مرد جوان بلافاصله با پلیس تماس گرفت و به‌دنبال گزارش این جنایت، بازپرس جنایی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت و تشخیص هویت راهی محل شدند.

 

پس‌از دستگیری زن جوان وی در تحقیقات گفت: مدت‌هاست که از بیماری روحی و روانی رنج می‌برم و تحت درمان هستم. شوهرم کارمند بیمارستان است اما یا همیشه سرکار است و یا وقتی به خانه می‌آید بیشتر وقتش را در گوشی تلفن و فضای مجازی می‌گذراند. سرهمین مسأله بین من و همسرم دعوا بود و من که از دست همسرم ناراحت بودم روز حادثه به سراغ دختر ۱۱ ماهه‌ام رفتم و با دست او را خفه کردم. بعد تصمیم به خودکشی گرفتم. دوبار اقدام به خودکشی کردم اما نتوانستم خودم را بکشم. ساعت ۹ صبح بود که دخترم را به قتل رساندم و ساعت ۱۲ و نیم ظهر با پیامک موضوع را به همسرم خبر دادم.

 

با اعتراف زن جوان او بازداشت شد اما همسرش که تنها اولیای دم پرونده بود از قصاص او گذشت کرد. مرد جوان در رابطه با علت این کار خود گفت: می‌دانم همسرم بیمار است و به خاطر وضعیت روانی‌اش دست به این کار زده است حالا هم از قصاص او گذشتم و او را بخشیدم امیدوارم قضات دادگاه هم با توجه به وضعیت بیماری اش او را ببخشند.

 

بدین ترتیب متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------