قاتل پس از جنایت مسلحانه به ترکیه فرار کرد



مرد کینه‌جو وقتی متوجه شد همسرش درخواست طلاق داده و دیگر حاضر نیست با او زندگی کند، به تصور اینکه برادرزنش مقصر این ماجراست او را با شلیک گلوله به قتل رساند و به ترکیه گریخت. 

 به گزارش همشهری؛مدتی قبل زنی جوان به شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران رفت تا از شوهر سابقش که یک قاتل فراری بود به اتهام تهدید به قتل و انتشار تصاویر خصوصی‌اش ‌شکایت کند. وی گفت: شوهرسابقم، چند‌ماه قبل جان برادرم را گرفت و از کشور گریخت اما همچنان دست بردار نیست و تهدیدهایش تمامی ندارد.

 

زن جوان ادامه داد: من و شوهرم به‌دلیل مسائل مختلف مدام با یکدیگر درگیر بودیم. اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه به دادگاه خانواده رفتم و درخواست طلاق دادم. شوهرم اما مخالف طلاق و جدایی بود. با این حال نمی‌توانست اخلاق و رفتار بدش را تغییر دهد.

 

او مردی کینه‌جو و بداخلاق بود و از وقتی فهمید که درخواست طلاق داده‌ام، مدام تهدیدم می‌کرد. او گمان می‌کرد که برادرم در تصمیم من برای جدایی نقش دارد و می‌گفت پای برادرت در میان است و من تحت‌تأثیر حرف‌های او هستم.درصورتی‌که تصورات او اشتباه بود و اصلا برادرم نقشی در تصمیم من نداشت.

 

زن جوان ادامه داد: من و شوهرم سال‌ها بود که اختلاف داشتیم و دیگر نمی‌توانستم کنار او زندگی کنم تا اینکه یک روز او به مقابل خانه برادرم در یکی از شهرهای غرب استان تهران رفت و با اسلحه‌ای که داشت به کمین او نشست. وقتی برادرم از خانه‌اش خارج شد، او اسلحه را به سمتش نشانه گرفت و با شلیک گلوله برادرم را به قتل رساند.

 

پس از آن نیز از کشور گریخت و آنطور که پلیس و دستگاه قضایی به ما گفته‌اند 3ساعت پس از قتل به ترکیه فرار کرد.

 

اگرچه نام شوهرم در لیست افراد تحت تعقیب اینترپل قرار گرفته اما او همچنان دست از کینه‌توزی برنداشته و برای انتقام از من دست به هرکاری می‌زند. هر چند من از او طلاق غیابی گرفته‌ام، اما وی برای انتقام‌جویی عکس‌های شخصی و خانوادگی مرا در فضای مجازی پخش کرده تا با آبروی من بازی کند.

 

او حتی مرا تهدید به قتل کرده و می‌گوید به‌زودی یک آدمکش اجیر می‌کند تا جان مرا هم بگیرد. به‌خاطر تهدیدهای او به‌شدت دچار وحشت و هراس شده‌ام و حتی از سایه خودم هم می‌ترسم. از اینکه تنها به خیابان بروم وحشت دارم و می‌ترسم هر لحظه قاتلی از طرف همسرسابقم سد راهم شود و جانم را بگیرد. به همین دلیل تصمیم به شکایت گرفتم و درخواست من این است که هرچه زودتر این قاتل خطرناک دستگیر شود.

 

با این شکایت، پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و قاضی حبیب‌الله صادقی دستور تحقیقات در این‌باره را صادر کرد. بررسی‌ها حکایت از این دارد که شوهر سابق شاکی یک روز قبل از اینکه دست به جنایت بزند بلیت ترکیه تهیه کرده و پس از گرفتن کارت پرواز از فرودگاه خارج شده به سراغ برادرزنش رفته و او را به قتل رسانده است.

این یعنی وی با برنامه‌ریزی قبلی سناریوی قتل برادرزنش را طراحی کرده بود تا لو نرود اما خبر نداشت که تصاویردوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت، تصویر او را ثبت کرده‌اند.

 

متهم به قتل 3ساعت بعد از جنایت دوباره به فرودگاه رفته و با مدارک جعلی بلیت ترکیه تهیه کرده و از کشور خارج شده بود.

 

در ادامه تحقیقات و رصد فضای مجازی مشخص شد که انتشار تصاویر شاکی در شبکه‌های اجتماعی از کشور ترکیه صورت گرفته و او از آنجا اقدام به تهدید همسر سابقش کرده است. در این شرایط پرونده جنایت مسلحانه نیز برای رسیدگی بیشتر به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد و قاضی دستور بازداشت و استرداد متهم از کشور ترکیه به ایران را صادر کرده تا کابوس‌های شاکی پایان یابد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------