آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

اجاره 24ساعته مغازه ‌ برای کلاهبرداری



2 مرد شیاد با استفاده از مدارک شناسایی سرقتی، انبار یا مغازه‌ای برای مدت 24ساعت در تهران اجاره می‌کردند و با فریب کارخانه‌داران و عمده‌فروشان مواد غذایی دست به کلاهبرداری از آنها می‌زدند. 

به گزارش همشهری، مدتی قبل مردی جوان به اداره آگاهی تهران رفت و خبر از سرقت 2تن برنج داد.

 

وی گفت: من عمده‌فروش مواد غذایی هستم و چند وقت قبل که آگهی فروش برنج منتشر کرده بودم، مردی به نام حسام به من زنگ زد. کار من در شهرستان است و حسام که نقش خریدار را بازی می‌کرد مدعی شد که ساکن تهران است و برنج را به بالاترین قیمت می‌خرد. سر قیمت به توافق رسیدیم و او 2تن برنج خرید. وقتی به تهران رسیدم، حسام 1.5تن از برنج‌ها را داخل مغازه‌ای تخلیه کرد و گفت قرار است مابقی را به یک انبار دیگر در همان محدوده منتقل کنیم. همراه او راهی انبار شدم اما او در بین راه در محلی شلوغ از ماشین پیاده و در میان جمعیت ناپدید شد. من به سرعت به مغازه‌اش برگشتم اما ناباورانه متوجه شدم که مغازه را به همراه برنج‌ها تخلیه کرده و متواری شده‌اند. بعد متوجه شدم که مغازه اجاره‌ای بوده و حسام با مدارک جعلی آن را به‌مدت 24ساعت اجاره کرده بود. شاکی تنها کسی نبود که در دام کلاهبرداری‌های حسام و همدستانش گرفتار شده بود. چراکه در ادامه چند کارخانه‌دار یا عمده‌فروش دیگر هم با حضور در اداره پلیس، شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند.

 

همه آنها از طریق تبلیغات در فضای مجازی در دام کلاهبرداران افتاده بودند و به‌گفته سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران، کارآگاهان موفق شدند با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف مغازه‌ها و انبارهایی که کلاهبرداران اجاره کرده بودند، آنها را شناسایی کرده و حسام را که مجرمی سابقه‌دار است دستگیر کنند. رئیس پلیس آگاهی تهران توضیح داد: تا‌کنون 10شاکی در این پرونده شناسایی شده‌اند و تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی و همچنین بقیه اعضای این باند کلاهبردار ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------