دستگیری یک مرد در مرگ راننده تاکسی



راننده تاکسی در حال پارک خودرویش بود که با مادر و پسری برخورد کرد و همین  آغاز یک درگیری مرگبار بود.

به‌گزارش همشهری، چند روز قبل گزارش مرگ مردی به قاضی ساسان غلامی بازپرس جنایی تهران اعلام شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی راننده تاکسی بوده که ساعاتی قبل‌تر در یک درگیری مصدوم شده اما پس از انتقال به بیمارستان به‌رغم تلاش پزشکان جانش را از دست داده است. علت اولیه مرگ صدماتی بود که به بدن و سر راننده وارد شده بود. با این حال بازپرس جنایی دستور داد تا جسد وی برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یابد. هنوز به درستی مشخص نبود که حادثه چطور رخ داده است تا اینکه تیم جنایی در ادامه تحقیقات به حقایقی دست یافت که نشان می‌داد، مردی جوان در مرگ راننده نقش دارد.

 

تحقیقات ماموران نشان می‌داد که حادثه زمانی رخ داده که راننده تاکسی برای پارک کردن خودروی خود  وارد کوچه‌ای شده بود. همزمان زنی به همراه فرزندش از خانه خارج شدند و با  تاکسی برخورد کردند. برخورد   شدید نبود، اما باعث عصبانیت راننده تاکسی شد و او به مادر و فرزند اعتراض کرد که چرا سد راه وی شده‌اند.

 

زن جوان نیز شروع به اعتراض کرد و همین باعث شد تا شوهر وی که در خانه بود، صدای همسر و فرزندش را بشنود. او وقتی از پشت پنجره دید که همسر و فرزندش در حال جدال با راننده تاکسی هستند به سرعت از خانه‌اش خارج و به هواخواهی از خانواده‌اش با راننده تاکسی درگیر شد.

 

به‌گفته شاهدان مرد جوان، راننده تاکسی را مورد ضرب و شتم قرار داد و او را هل داد که نقش زمین شد. پس از این اتفاق، راننده تاکسی به بیمارستان انتقال یافت اما به‌دلیل صدمات وارد شده زنده نماند. با این اطلاعات بازپرس جنایی دستور بازداشت مرد جوان را صادر کرد. او اما در بازجویی‌ها منکر قتل عمدی شد و گفت: شاهدان می‌گویند من راننده تاکسی را هل دادم، اما این حرف‌ها را قبول ندارم.هرچند  به هواخواهی از همسر و فرزندم با راننده تاکسی درگیر شدم و او را کتک زدم، اما قبول ندارم که او را هل داده‌ و باعث زمین خوردن او و مرگش شده‌ام.

 

مرد جوان اگرچه خودش را بی‌گناه می‌دانست اما با دستور بازپرس جنایی بازداشت شد و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------