دستگیری مادر و پسر سارق در داراب



رئیس پلیس شهرستان داراب از دستگیری یک مادر و پسر که با همدستی ۲ نفر دیگر، اقدام به سرقت خودرو کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد در تشریح خبر دستگیر مادر و پسر سارق، گفت: در پی اعلام مرفوک استان مبنی بر ورود یک سواری پژو پاس دارای سابقه سرقت از "بروجرد" از توابع لرستان و متواری شدن به سمت شهرستان داراب، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، نوشاد افزود: در بررسی‌های فنی مشخص شد سارقان که مادری ۳۸ ساله به همراه فرزند ۱۵ ساله هستند، با همدستی دو نفر دیگر اقدام به سرقت دو دستگاه پژو ۴۰۵ در شهرستان داراب کرده‌اند.

 

فرمانده انتظامی داراب خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و احتمال ارتکاب هرگونه عمل مجرمانه از سوی سرنشینان خودرو سریعا طرح مهار اجرا و ماموران انتظامی با گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسویس موفق شدند مادر و فرزند سارق در روستای "قلعه نو" شناسایی و آنان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

 

نوشاد با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک سواری پژو پارس دارای سابقه سرقت از بروجرد که حامل ۱۶ کیلو تریاک بود نیز توقیف شد، عنوان داشت: در این زمینه ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ که توسط همین سارقان مورد سرقت قرار گرفته بود در یکی از محلات این شهرستان نیز به صورت بلاصاحب کشف شد.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه مادر و فرزند برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دو همدست دیگر سارقان با جدیت ادامه دارد.

 

ایسنا  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------