کار در مرکز نگهداری سالمندان؛ مجازات زن خیانتکار



زنی که متهم است به شوهرش خیانت کرده، بعد از جدایی، محاکمه و به کار در مرکز نگهداری سالمندان محکوم شد.

به گزارش شرق، زن جوان با شکایت یک زن دیگر بازداشت شد و تحقیقات نشان داد خیانت این زن به شوهرش واقعیت داشته است. مدتی قبل زنی جوان به پلیس شکایت کرد و مدعی شد شوهرش با زنی ازدواج کرده است. این زن گفت: من به‌تازگی فهمیده‌ام که شوهرم با زنی رابطه دارد و نام آن زن ساناز است. ساناز قبلا همسر دوست شوهرم بود و ما سال‌های زیادی با هم رفت‌وآمد داشتیم. مدتی قبل ساناز به‌خاطر خیانتی که به شوهرش کرد از او جدا شد، اما دوستی ما همچنان ادامه داشت تا اینکه متوجه شدم شوهرم با او رابطه دارد و زمانی که موضوع را مطرح کردم، شوهرم گفت او را عقد کرده است. سپس شوهر سابق ساناز از او شکایت کرد. این مرد گفت: من و همسرم 10سال بود با هم ازدواج کرده بودیم و یک دختر و پسر داریم.

 

ما زندگی خوبی داشتیم تا اینکه مدتی قبل به رابطه همسرم با یک مرد غریبه پی بردم. به‌ همین‌ خاطر توافقی از هم جدا شدیم. من در این مدت نمی‌دانستم همسرم با چه کسی در رابطه است تا اینکه به‌تازگی فهمیده‌ام او با دوست صمیمی‌ام به نام عرفان در رابطه بوده و به من خیانت کرده است. وی ادامه داد: من و عرفان هشت سال با هم دوست صمیمی بودیم و رفت‌و‌آمد خانوادگی داشتیم؛ حتی چندین مرتبه همراه خانواده‌هایمان به دوبی و ترکیه رفته بودیم.

 

پس از جدایی من و ساناز، فهمیدم همسر عرفان هم به دادگاه رفته و شکایتی را علیه او مطرح کرده و گفته که به رابطه شوهرش با یک زن غریبه پی برده است. این مرد گفت: همسر عرفان تحقیق کرده و متوجه شده بود شوهرش با همسر سابق من رابطه دارد. حالا من از همسر سابقم و دوست صمیمی‌ام شاکی هستم. با این شکایت، مأموران پلیس به تحقیق پرداختند. این در حالی بود که هرچند همسر عرفان در ابتدا شکایت کرده بود، اما در ادامه شکایتش را از شوهرش پس گرفت.

 

وقتی همسر عرفان به دادگاه احضار شد، گفت: من و همسرم هیچ مشکلی با هم نداشتیم و زندگی آرامی داشتیم تا اینکه متوجه شدم همسرم با یک زن غریبه در ارتباط است. من تحقیق کردم و فهمیدم او به‌تازگی همسر دوست صمیمی‌اش ساناز را به عقد خود درآورده است؛ حتی همسرم عقدنامه‌اش را نیز به من نشان داد و آنجا بود که فهمیدم او بعد از عقد همراه ساناز به سفر خارج از کشور رفته است. با افشای این ماجرا، عرفان تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: من با همسرم هیچ مشکلی نداشتم. ما زندگی خوبی داشتیم و صاحب فرزند بودیم، اما همیشه به همسر دوست صمیمی‌ام علاقه‌مند بودم. وقتی دوستم و ساناز از هم جدا شدند، من با او ازدواج کردم.

 

ساناز نیز در بازجویی‌ها رابطه پنهانی قبل از جدایی از همسرش را منکر شد. این زن و مرد در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام رابطه پنهانی محاکمه شدند. همسر سابق ساناز مدارکی را به دادگاه ارائه داد که نشان می‌داد آنها از سال‌ها قبل با هم در ارتباط بوده‌اند. همسر ساناز عکس‌هایی نشان داد که مشخص بود این دو قبل از جدایی ساناز از شوهرش با هم به کشورهای خارجی سفر کرده‌اند. همچنین عکس‌هایی نیز از هتلی که آنها در آن اقامت داشتند، به دست آمد.

 

این همه مدارک نبود، بلکه پیامک‌هایی که بین عرفان و ساناز رد‌و‌بدل شده بود نیز نشان می‌داد این دو با هم از مدت‌ها قبل رابطه داشته‌اند و علت جدایی ساناز از شوهرش نیز ارتباطش با عرفان بوده است. به این ترتیب، قضات دادگاه پس از بررسی مدارک و شنیدن دفاعیات متهمان، عرفان را به دو سال تبعید و ۹۹ ضربه شلاق و ساناز را به ۱۵ ماه کار اجباری در مرکز نگهداری از سالمندان به صورت در هر ماه سه هفته و هر هفته سه روز و هر روز شش ساعت محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور مهر تأیید خورد و قطعی شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------