آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

صحنه‌سازی بعد از قتل برادرزن



 

مردی که برادر همسرش را به‌ دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده است، در انتظار برگزاری جلسه محاکمه به سر می‌برد. کارآگاهان جنایی استان فارس بعد از اینکه از کشف جسد مردی میانسال مطلع شدند، به محل حادثه رفتند و بعد از بررسی پیکر خون‌آلود مقتول و همچنین سایر شواهد به این نتیجه رسیدند که مرد میانسال با خودرو تصادف کرده و جان باخته است.

 

در‌حالی‌که ابتدا به‌ نظر می‌رسید این مرد قربانی حادثه‌ای ناخواسته شده است، مدارک و سرنخ‌هایی به‌ دست آمد که مسیر تحقیقات را تغییر داد و مشخص شد مقتول در یک تصادف عمدی کشته شده و در واقع قاتل سعی کرده وانمود کند همه چز یک اتفاق بوده است.

 

کارآگاهان بعد از انتقال پیکر قربانی به پزشکی قانونی به تحقیقات جنایی ادامه دادند و متوجه شدند مقتول از مدتی قبل با شوهرخواهرش اختلافات شدیدی داشت. این‌گونه بود که نام شوهرخواهر مقتول به‌عنوان مظنون وارد پرونده شد و وقتی سوء‌ظن نسبت به او قوت گرفت که مأموران پی بردند این مرد بعد از مرگ برادرزنش ناپدید شده و در واقع به مکانی نامعلوم گریخته است. تجسس‌های پلیس برای یافتن ردی از متهم فراری به کشف ردپای او منجر شد و در نهایت این مرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. او وقتی پشت میز بازجویی نشست، ابتدا سعی کرد خودش را بی‌گناه معرفی کند؛ اما تلاش‌های او راه به جایی نبرد و در نهایت مجبور شد اتهام قتل را گردن بگیرد.

 

متهم در پاسخ به این سؤال که انگیزه‌اش از قتل برادرزنش چه بود، گفت: از مدتی قبل بر سر مسائل خانوادگی با او اختلاف داشتم و رابطه ما تیره‌و‌تار شده بود، به‌گونه‌ای که از او کینه به دل گرفتم و در نهایت نقشه قتلش را طراحی کردم. برای اینکه کسی به من شک نکند، تصمیم گرفتم قتل را طوری انجام بدهم که همه خیال کنند این ماجرا یک تصادف ناخواسته بوده و راننده‌ای سهل‌انگار برادرزنم را زیر گرفته و سپس از ترس فرار کرده است. روز حادثه در مسیر برادرزنم قرار گرفتم و در فرصتی مناسب با استفاده از خلوت‌بودن محل به‌سرعت به طرفش رفتم و او را زیر گرفتم. بعد هم به‌سرعت فراری شدم. تصمیم گرفتم مدتی در جایی پنهان شوم تا آب‌ها از آسیاب بیفتد و موضوع فراموش شود؛ اما خیلی زود شناسایی و دستگیر شدم.

 

متهم در ادامه تحقیقات صحنه قتل را بازسازی کرد و در برابر بازپرس جنایی نیز به تشریح جزئیات جنایت پرداخت. او اکنون در زندان به سر می‌برد و منتظر است تا بعد از صدور کیفرخواست محاکمه شود.

 

شرق 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------