آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زورگیری با تصادف ساختگی



تبهکاران حرفه‌ای که با ایجاد تصادفات ساختگی اقدام به زورگیری می‌کردند، در جریان تحقیقات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

در پی وقوع زورگیری‌های مشابه در چند نقطه از شهر تهران، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. در تحقیقات میدانی مشخص شد اعضای یک باند پنج‌نفره در اتوبان و خیابان‌های تهران تصادفات ساختگی ایجاد می‌کنند و با جوسازی، طعمه‌های خود را پای دستگاه خودپرداز می‌برند. آنها سپس با استفاده از سلاح سرد اموال مال‌باختگان را زورگیری می‌کنند.

 

پس از رصدهای اطلاعاتی گسترده، هویت و مخفیگاه اعضای این باند بزرگ شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام‌شده به مرجع قضائی اطلاع داده شد. در ادامه با انجام هماهنگی‌های قضائی اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند. متهمان در تحقیقات ابتدایی به زورگیری و سرقت پول از شهروندان با شیوه و شگرد تصادفات ساختگی اعتراف کردند و گفتند برای رسیدن به هدف خود مال‌باختگان را با سلاح سرد تهدید و آنها را وادار به تسلیم می‌کردند.

 

سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه سارقان در اسلامشهر و پایگاه‌های یکم، دوم و پنجم آگاهی تهران تحت تعقیب پلیس بودند، خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده و جرائم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

 

شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------