دستبرد به منزل پدرزن؛ تازه داماد دزد بود!



رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار منزلی خبر داد که با ترتیب دادن نقشه‌ای، اموال با ارزش منزل پدر نامزد خود را ربوده و با فروش آن یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ خریده بود.

به گزارش میزان، سرهنگ کارآگاه سعید دالوند در تشریح این پرونده گفت: بیست و سوم آبان پرونده ای تحت عنوان سرقت منزل در کلانتری 101 تجریش تشکیل شد و حسب دستور مقام قضایی برای پی جویی و کشف جرم در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه یکم قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: شاکی در تحقیقات به عمل آمده اظهار کرد: ساعت 11 روز 20 آبان برای انجام امور شخصی به شهرستان رفتیم و پس از بازگشت به منزل، هنگامی که دخترم قصد بازی با کنسول را داشت، متوجه فقدان آن شد. زمانی که موضوع را با من در میان گذاشت، در بررسی های بیشتر متوجه شدیم به جز کنسول بازی اموال دیگری از قبیل دوربین عکاسی، گاوصندوق حاوی طلاجات، مدارک، تعدادی ساعت مچی برند و گران قیمت و... به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال به سرقت رفته است.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: مراتب برای کشف و پی جویی پرونده در دستور کار این یگان قرار گرفت و پس از حضور در محل و بررسی صحنه سرقت مشخص شد سرقت بدون هیچ گونه تخریبی انجام شده است لذا تصاویر دوربین مدار بسته ساختمان از بدو خروج شاکی پایش و مشخص شد در ساعت 20 همان روز مردی نسبتا قد بلند با پوشش کامل صورت با استفاده از ریموت در پارکینگ، وارد ساختمان شده و پس از گذشت حدود یک ساعت از طریق آسانسور اقدام به خارج کردن گاو صندوق و اموال دیگر از ساختمان کرده و با یک دستگاه خودرو پژو پارس از محل متواری شده است.

 

وی افزود: با توجه به تصاویر صحنه جرم، تحقیقات درباره اعضای خانواده شاکی و افراد مرتبط با آن ها آغاز و پس از بررسی های کارآگاهان مشخص شد نامزد دختر شاکی به اسم سیامک که از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت منزل است، مرتکب سرقت شده و با فروش اموال مسروقه یک دستگاه خودروی پژو 206 خریده است.

 

سرهنگ دالوند ادامه داد: پس از هماهنگی های قضایی متهم در یک عملیات موفقیت آمیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

 

وی اظهار کرد: سیامک در بدو بازجویی منکر سرقت از منزل شاکی شد که در ادامه پس از بازرسی منزل متهم، بخشی از اموال شاکی از قبیل طلاجات، مدارک، تعدادی ساعت مچی و گاو صندوق تخریب شده که در انباری منزل وی بود، کشف شد. متهم پس از مواجهه با اموال مکشوفه لب به اعتراف گشود و گفت: زمانی که با دختر شاکی آشنا شدم، در یک فرصت مناسب اقدام به تکثیر ریموت و کلید در منزل شاکی کردم و چندین مرتبه در فرصت های مناسب که از حضور نداشتن اعضای خانواده در منزل مطلع می شدم، اقدام به ورود به منزل و سرقت اموال می کردم.

 

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران افزود: با اعتراف صریح سیامک به بزه انتسابی و معرفی سه مالخر اموال سرقتی، مالخران دستگیر و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------