آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اعترافات عجیب یک قاتل



«مقتول وانمود می‌کرد که من دیوانه‌ام و کاری کرد که از محل کارم اخراج شوم و برای همین از او انتقام گرفتم.»‌

این بخشی از اعترافات عجیب مردی است که در درگیری جان یکی از بستگانش را گرفت.

به‌گزارش همشهری، یازدهم دی امسال نگهبان کارخانه‌ای در حوالی وردآورد چشمش به جسد مردی افتاد که در چند قدمی کیوسک نگهبانی افتاده بود. جسد متعلق به یکی دیگر از نگهبان‌های کارخانه بود که در ابتدا به‌نظر می‌رسید هدف حمله حیوانات وحشی قرار گرفته است. اما وقتی پلیس در محل حادثه حضور یافت و جسد با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت معلوم شد که مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

 

در این شرایط گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات برای کشف اسرار این جنایت را آغاز کردند. مقتول مردی بود حدودا 60ساله با شناسایی خانواده‌اش معلوم شد از مدتی قبل با یکی از بستگانش دچار اختلافاتی شده بود. از سوی دیگر در بررسی تصاویر دوربین مداربسته معلوم شد که آخرین بار مرد مظنون با مقتول دیده شده است. همین کافی بود تا دستور بازداشت وی صادر شود.

 

مرد 58ساله پس از دستگیری به قتل اقرارکرد و انگیزه‌اش را انتقام‌جویی دانست.

وی در اعترافاتی عجیب گفت: مقتول از بستگان نزدیکم بود که فکر می‌کرد من دیوانه‌ام. درست است که در یک دوره کوتاه برای درمان به بیمارستان اعصاب و روان رفته بودم اما دیوانه نبودم.  مقتول همیشه مرا دیوانه خطاب می‌کرد و حرف‌هایی می‌زد که باعث می‌شد آبرویم برود.

 

وی ادامه داد: من معاون بانک بودم و روزبه‌روز در کارم پیشرفت می‌کردم، حتی قرار بود به‌زودی رئیس بانک شوم اما مقتول باعث شد تا کارم را از دست بدهم. او به محل کار من آمد و به همه گفت من مجنونم و اختلالات روانی دارم. همین موجب شد تا کارم را از دست بدهم و بیکار شوم. از آن پس آتش کینه در دلم روشن شد تا اینکه روز حادثه به محل کار مقتول رفتم و پس از درگیری جانش را گرفتم.

 

متهم به قتل پس از اقرار به جنایت بازداشت شد و با دستور قاضی محمد حسین زارعی بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

همشهری 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------