اسیدپاشی دروغین برای فریب والدین



دختر 17ساله برای فرار از تنبیه شدن توسط والدینش دستانش را بانداژ کرد و مدعی شد که قربانی اسیدپاشی شده است.

به‌گزارش همشهری، روز گذشته خانواده دختری 17ساله در شهرستان بجنورد با پلیس تماس گرفتند و مدعی شدند که دخترشان هدف حمله اسیدی قرار گرفته است. به‌گفته آنها دخترشان زمانی که در راه برگشت به خانه بوده، مورد حمله موتورسواری ناشناس قرار گرفته و این فرد پس از آنکه محلول اسیدی به سمت دخترشان پاشیده و او را از ناحیه دست مصدوم کرده، متواری شده است.

 

به‌دنبال این ماجرا و انتشار خبر اسیدپاشی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، تیمی از مأموران پلیس آگاهی بجنورد وارد عمل شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اسیدپاش شروع شد. مأموران در نخستین اقدام دختر 17ساله را به اداره آگاهی دعوت کردند تا از او درباره ماجرا تحقیق کنند. دختر نوجوان در حالی که یکی از دستانش بانداژ شده و مدعی بود که در این حادثه فقط از ناحیه دست آسیب دیده، مقابل مأموران قرار گرفت اما جواب‌های ضد‌و نقیض او به سؤالات مأموران، باعث شک آنها شد.

 

به‌گفته سرهنگ نامور، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی، مأموران پس از گفت‌وگو با دختر نوجوان و بازکردن بانداژ دستش متوجه شدند که هیچ آثاری از جراحت و سوختگی روی دست او نیست. وی افزود: در این شرایط دختر نوجوان به دروغ‌بودن ادعای اسیدپاشی و داستان‌سازی برای والدینش برای توجیه چرایی دیر رسیدن به منزل اعتراف کرد. سرهنگ نامور در ادامه از والدین خواست تا نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند تا چنین مشکلاتی به‌وجود نیاید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------