ارتش یمن از «عملیات نظامی بزرگ» در جنوب عربستان خبر داد



اخبار,اخبار بین الملل,سخنگوی نیروهای مسلح یمن
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از اجرای «عملیات نظامی بزرگ» ارتش موسوم به «نصر من الله» در جنوب عربستان خبر داد و گفت که در این عملیات هزاران نفر به اسارت گرفته شد‌ند.

به گزارش فارس، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز شنبه در یک نشست خبری از اجرای «عملیات نظامی بزرگ» موسوم به «نصر من الله»  علیه ارتش سعودی در جنوب عربستان خبر داد و گفت که «این عملیات چند ماهی است که ادامه دارد».

 

به گزارش المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که «در عملیات نصر من الله در محور نجران (جنوب عربستان)، سه تیپ سعودی متلاشی شدند».

 

وی تاکید کرد که «این عملیات چند ماهی ادامه دارد و طی این مدت دشمنان ما خسارت‌های جانی و مالی خیلی زیادی را متحمل شده‌اند».

 

یحیی سریع تشریح کرد: « در عملیات نصر من الله، هزاران نفر که بیشتر آنها خیانت‌‌کار هستند از جمله صدها سرباز و افسر سعودی به اسارت گرفته شدند».

 

یحیی سریع گفت که «در این عملیات منحصر به فرد، صدها کیلومتر از منطقه نجران آزاد شده و تعدادی از سربازان سعودی نیز به اسارت درآمدند».

 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که «در عملیات پشتیبانی ارتش یمن در نجران، یگان‌های موشکی، پهپادی و پدافندی شرکت داشتند».

 

وی تصریح کرد: «در عملیات نصر من الله، صدها نظامی سعودی کشته و تعدادی زیادی از جمله چند فرمانده به اسارت گرفته شدند».  

 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد، «در روزهای آینده، نتایج و جزئیات بیشتر مربوط به این عملیات را اعلام خواهیم کرد».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------