آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

کاخ سفید: آمریکا فعلا آتش‌بس در اوکراین را غیرقابل قبول می‌داند



جان کربی،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: آمریکا در شرایط کنونی برقراری آتش‌بس در اوکراین را غیرقابل قبول می‌داند!

به گزارش مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، «جان کربی» هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز یکشنبه در سخنانی ادعا کرد: سفر «پوتین» (رییس جمهور روسیه) به «ماریوپل» فقط یک تبلیغ برای نشان دادن کنترل میدان جنگ است!

 

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید با آشکار کردن قصد و نیت این کشور در آتش افروزی میان مسکو و کی یف ادامه داد: آمریکا در حال حاضر آتش بس در اوکراین را غیرقابل قبول می داند!

 

«جان کربی» با ادامه سیاست ضدچینی این کشور نیز گفت: واضح است که چین به طور ضمنی از روسیه حمایت می کند؛ زیرا پکن جنگ را محکوم نکرد، تحریم ها را اجرا نکرد و تبلیغات مورد اعلام روسیه را پذیرفت!

 

وی در ادامه افزود: طرح آتش‌ بس پیشنهادی چین در اوکراین غیرقابل قبول است؛ زیرا به پوتین در سرزمین‌ های اشغالی مشروعیت می‌ دهد!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------