آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

هشدار کره شمالی؛ احتمال وقوع درگیری نظامی فاجعه‌بار در شمال شرق آسیا



کره شمالی،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
معاون وزیر امور خارجه کره شمالی ضمن درخواست از آمریکا برای متوقف کردن اقدامات خصمانه، گفت که احتمال وقوع یک درگیری نظامی فاجعه‌بار در شمال شرق آسیا روز به روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، معاون وزیر امور خارجه کره شمالی گفت: آمریکا باید اقدامات خصمانه که امنیت شبه‌جزیره کره را تهدید می‌کند، متوقف کند.

 

این مقام ارشد کره شمالی در ادامه افزود: احتمال وقوع یک درگیری نظامی فاجعه‌بار در شمال شرق آسیا روز به روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود.

 

اظهارات معاون وزیر امور خارجه کره شمالی در حالی است که این کشور در ماه‌های اخیر مجموعه‌ای از آزمایش‌های موشکی و تسلیحاتی از جمله موشک بالستیک قاره‌پیمای جدیدی با سوخت جامد را انجام داده است.

 

روز چهارشنبه کره شمالی اولین ماهواره نظامی شناسایی خود را از ایستگاه پرتاب ماهواره «سوهی» در شمال غربی این کشور پرتاب و اعلام کرد که اگر پرتاب ماهواره کره شمالی، توسط آمریکا و دیگر کشورها که قبلاً هزاران ماهواره نظامی پرتاب کرده‌اند مورد انتقاد می‌گیرد، پس باید همه آنها نیز محکوم شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------