آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

کوشنر: در تلاش برای صلح میان اسرائیل و فلسطین هستیم



اخبار,اخبار بین الملل,جرد کوشنر

مشاور کاخ سفید در روند سازش در افتتاحیه نشست بحرین گفت که در تلاش برای صلح بین فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها هستیم.

به گزارش فارس، «جرد کوشنر» مشاور کاخ سفید در روند سازش خاورمیانه در افتتاحیه نشست بحرین گفت: تمام آن چیزی که در تلاش برای آن هستیم صلح و امنیت برای فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها است.

 

وی در ادامه مدعی شد که دیدگاه شکوفایی برای صلح، بخشی از دیدگاه تحقق صلح است و همگان خواستار صلح و و ثبات برای فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها بوده و خواستار آزادی عبادت برای همگان هستیم.

 

مشاور کاخ سفید در ادامه گفت: تحقق پیشرفت ملت فلسطین بدون دستیابی به راه حل سیاسی عادلانه غیرممکن بوده و کارگروه منامه برای شما بوده و  ترامپ شما را رها نکرده است.

 

کوشنر در ادامه ادعاهای خود گفت که طرح صلح پیشنهادی آمریکا دست کم یک میلیون فرصت شغلی برای فلسطینیان فراهم می‌کند و این طرح شامل سرمایه‌گذاری‌هایی در اردن، لبنان و مصر خواهد بود.

 

وی به بخش‌هایی از طرح صلح پیشنهادی آمریکا اشاره کرد و گفت: امکان توسعه ساختار تولید برق در کرانه باختری وجود دارد و طرح‌های فصلی داریم که به توسعه فرصت‌های شغلی و بهبود خدمات منجر خواهد شد. دراین طرح همچنین بر آموزش و زنان و نوجوانان تمرکز شده و این موضوعات نکات اساسی است که در این طرح صلح به آن توجه شده است.

 

داماد ترامپ در ادامه سخنرانی افتتاحیه خود مقامات فلسطینی برای توجیه مشکلاتشان تقصیرها را متوجه اسرائیل می‌کردند به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این طرح سازمان‌های دولتی را تقویت کنیم.

 

وی اضافه کرد: به جمع‌آوری منابع مالی خواهیم پرداخت و پس از آن راه‌های سرمایه گذاری را تعیین می‌کنیم و خواستار نتایح ملموسی برای این اقدامات هستیم.

 

مشاور کاخ سفید در روند سازش گفت: در طرح صلح پیشنهادی تنها به ایجاد فرصت‌های شغلی در کرانه باختری را نوار غزه اکتفا نکرده‌ایم بلکه به دنبال ایجاد شرایط اقلیمی مناسب هستیم و در این طرح درباره ایجاد فرصت‌های شغلی در اردن و تحقق تکامل اقتصادی در منطقه مطالعه انجام شد.

 

کوشنر در این سخنرانی مدعی شد که به کمک طرح صلح پیشنهادی، آمریکا به دنبال بهبود وضعیت زندگی مردم اس و موضوعات مطرح شده تنها گام‌های نخست بوده و امیدواریم که این گام‌ها تحسین ملت فلسطین را به همراه داشته باشد.

 

وی تاکید کرد که بخش اقتصادی طرح صلح پیشنهادی، پیش شرط ضروری برای تحقق صلح بوده و موضوعات سیاسی در نشست بحرین مطرح نخواهد شد.

 

مشاور کاخ سفید گفت: به دنبال جذب سرمایه‌گذاری‌ها به خاورمیانه هستیم و اقتصاد فلسطین نیازمند پویایی و شکوفایی است.

 

هنیه: به خون شهدای فلسطین خیانت نخواهیم کرد/ محور مقاومت آمریکا را به چالش کشید

«اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که نشست ضد فلسطینی بحرین محکوم به شکست است.

 

به گزارش شبکه المیادین، هنیه سه شنبه (چهارم تیر) طی سخنرانی خود در «نشست ملی مقابله با معامله قرن و نشست بحرین» گفت که «انتفاضه یکپارچه ملت فلسطین» این نشست را بی‌اثر خواهد کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------