آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

یک مقام آمریکایی دیگر از پنتاگون می‌رود



اخبار,اخبار بین الملل

معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا از کناره‌گیری خود طی روزهای آینده خبر داد تا تعداد پست‌های کلیدی پنتاگون که هم اکنون خالی هستند به 14 عدد برسد.

به گزارش فارس، «دیوید تراچتنبرگ» معاون وزیر دفاع آمریکا در امور سیاسی روز جمعه آینده از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

 

«کارلا گلیسون» سخنگوی پنتاگون در گفت‌وگو با پایگاه خبری هیل، کناره‌گیری تراچتربرگ را که مقام سیاسی دوم وزارت دفاع آمریکا به شمار می‌آید تایید کرد.

 

تراچتنبرگ از اکتبر 2017 به عنوان معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا مشغول به کار شد و سپس با 70 رای موافق و 17 رای مخالف توسط سنا مورد تایید قرار گرفت.

 

پیش از آن، وی رئیس و مدیر شرکت «شرت‌ویور» بود که در زمینه مشاوره امنیت ملی فعالیت داشت. وی همچنین در پنتاگون و کنگره آمریکا نیز فعالیت داشته است.

 

تراچتنبرگ به عنوان دستیار وزیر دفاع در امور امنیت بین‌المللی کار کرده و در کمیته نیروهای مسلح آمریکا در کنگره نیز فعالیت داشته است.

 

با رفتن تراچتنبرگ، تعداد بیشتری از پست‌های کلیدی پنتاگون خالی خواهند ماند، موضوعی که باعث انتقاد سناتورها از «مارک اسپر» سرپرست وزارت دفاع آمریکا در جلسه استماع وی شده بود.

 

«جک رید» از اعضای کمیته نیروهای مسلح سنا گفت: «تعداد زیادی از پست‌های مهم وزارت دفاع خالی است. من نگران هستم که وزارت دفاع در مسیری غوطه ور شده باشدکه تا کنون شاهد آن نبوده‌ام.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------