آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

خودداری بولتون از شهادت در پرونده تحقیقات استیضاح ترامپ



اخبار,اخبار بین الملل,جان بولتون و ترامپ
یک مقام کنگره آمریکا گفته مشاور امنیت ملی سابق این کشور از حضور در جلسه استماع برای ادای شهادت علیه رئیس‌جمهور آمریکا خودداری کرده است.

به گزارش فارس، «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا از حضور در جلسه استماع برای ادای شهادت در پرونده تحقیقات استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا خودداری کرد. 

 

یک مقام کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفته بولتون از حضور در جلسه استما صبح پنجشنبه خودداری کرد و وکیلش اطلاع داد که در صورت صدور احضاریه این مجلس را تحت پیگرد قضایی قرار خواهد داد. 

 

این مقام که رسانه‌های آمریکا اشاره‌ای به نامش نکرده‌اند گفته قانونگذران ترجیح می‌دهند به جای مبارزه در دادگاه که ممکن است چندین ماه طول بکشد از امتناع بولتون به عنوان سندی در تأیید کارشکنی‌ها علیه کنگره استفاده کنند. 

 

به نوشته پولیتیکو این مقام کمیته اطلاعاتی گفت: «ما از بابت تصمیم بولتون برای عدم حضور داوطلبانه ابراز تأسف می‌کنیم ولی علاقه‌ای نداریم به دولت اجازه بدهیم برای چندین ماه بازی‌های فرسایشی علیه ما راه بیندازد. علاوه بر این، دستور کاخ سفید مبنی بر اینکه او در این جلسه حاضر نشود به شواهد دیگری درباره کارشکنی رئیس‌جمهور علیه کنگره اضافه می‌شود.»

 

این خبر در شرایطی منتشر شده که «آدام شیف»، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفته نخستین جلسات علنی برای تحقیقات استیضاح «دونالد ترامپ» از هفته آینده (بعد از یکشنبه) برگزار می‌شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------