میلیاردر آمریکایی نامزد انتخابات ۲۰۲۰ می‌شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
میلیاردر آمریکایی که قبلاً شهردار نیویورک گرفته قصد دارد وارد رقابت‌های مرحله مقدماتی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شود.

به گزارش فارس، منابع خبری بامداد جمعه (به وقت تهران) از احتمال پیوستن «مایکل بلومبرگ»، سرمایه‌دار، تاجر و سیاستمدار آمریکایی به رقابت‌های نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ خبر داده‌اند. 

 

  روزنامه نیویورک‌تایمز به نقل از منابع مطلع از برنامه‌های آقای بلومبرگ نوشته او در حال آماده شدن برای ورود به مرحله درون‌حزبی انتخابات است و انتظار می‌رود دست‌کم در یک ایالت نام خودش را به عنوان نامزد ثبت کند. 

 

یک مشاور بلومبرگ به نیویورک‌تایمز گفته او بدون علنی کردن برنامه‌هایش از چند هفته پیش رقابت برای ورود به کاخ سفید را مورد تأمل قرار داده اما هنوز تصمیم نهایی خودش را در این باره نگرفته است. 

 

یکی از نخستین و جدی‌ترین نشانه‌های پیوستن این شهردار سابق نیویورک به کارزار انتخاباتی این است که او کارکنانش را برای جمع‌‌آوری امضا روانه ایالت «آلاباما» کرده تا بتواند شرایط لازم برای شرکت در مرحله مقدماتی انتخابات در این ایالت را کسب کند.

 

با آنکه ایالت آلاباما جزو ایالت‌هایی نیست که انتخابات مقدماتی در آن زودهنگام برگزار شود، نامزدها برای رقابت در این ایالت باید حداکثر تا جمعه نامشان را ثبت کنند. 

 

طبق گزارش نیویورک‌تایمز بلومبرگ و مشاورانش پنجشنبه با برخی از افراد شاخص در حزب دموکرات تماس گرفته و به آنها اعلام کرده‌اند که او به طور جدی پیوستن به کارزار انتخابات را بررسی می‌کند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------