نتانیاهو: تلاش می‌کنم آمریکا الحاق کرانه باختری را بپذیرد



خبار,اخبار بین الملل,نتانیاهو
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات ریاست حزب «لیکود» وعده داد در صورت ادامه حضور در قدرت، دولت آمریکا را متقاعد کند که حاکمیت رژیم صهیونیستی بر کل کرانه باختری را به رسمیت بشناسد.

به گزارش فارس، در حالی که تنها دو روز تا برگزاری انتخابات ریاست حزب «لیکود» باقی مانده، «بنیامین نتانیاهو» رئیس این حزب و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه وعده داد در صورت ادامه حضور در قدرت، آمریکا را متقاعد کند که حاکمیت اسرائیل بر کل کرانه باختری رود اردن را به رسمیت بشناسد.

 

به نوشته پایگاه «عاروتص شوع»، نتانیاهو در پیامی که به نظر می‌رسد مخاطب اصلی آن تندروترین جناح حزب لیکود و مدافعان شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی باشد، گفت: «هیچ نخست‌وزیری با فشارهایی که من با آن روبرو هستم، روبرو نبوده است. آن‌ها به دنبال عقب‌نشینی ما و ریشه‌کن کردن من هستند.»

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه او در برابر فشارها برای عقب‌نشینی از مناطق اشغالی مقاومت کرده، گفت: «من این را دنبال خواهم کرد که ایالات متحده حاکمیت بر سرتاسر مجموعه شهرک‌ها را به رسمیت بشناسد.»

 

نتانیاهو پیش از این هم وعده داده بود که در صورت نخست‌وزیری دوباره، کل دره اردن را که بخش بزرگی از کرانه باختری به شمار می‌آید، به فلسطین اشغالی ضمیمه کند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------