الاخبار: ۳۵ سرباز آمریکایی وارد لبنان شدند



اخبار,اخبار بین الملل,سربازان آمریکایی در لبنان
روزنامه لبنانی «الاخبار» روز دوشنبه نوشت: ۳۵ سرباز آمریکایی در روزهای گذشته به بیروت آمدند تا سطح امنیتی سفارت آمریکا در این شهر و حفاظت از آن را افزایش دهند.

به گزارش ایرنا، روزنامه لبنانی «الاخبار» نوشت: نکته مهم این است که هواپیمای سربازان آمریکایی در فرودگاه «حامات» در شمال لبنان به زمین نشست و به ‌دلیل نگرانی از واکنش انتقامی پس از ترور سپهبد قاسم سلیمانی، به فرودگاه بین‌المللی بیروت، نیامد.

 

«الاخبار» نوشت: شماری از افسران و مشاوران نظامی آمریکایی که در ماشین های ارتش لبنان با عنوان همکاری نظامی میان دو کشور رفت ‌وآمد می‌ کردند، این اقدام خود را کاهش داده اند و بیشتر حضور آنها در حامات است.

 

پایگاه های نظامیان آمریکا در لبنان در سه نقطه متمرکز هستند: نخست پایگاه هوایی «ریاق» در بِقاع در شرق لبنان که دربرگیرنده هواپیماهای بدون سرنشین و جاسوسی است و وظیفه نظارت بر مرزهای این کشور با سوریه را دارد.

 

دوم، پایگاه هوایی «حامات» در شمال لبنان که دربرگیرنده یک گروه هوایی و فرود بالگردهای آمریکایی است که میان لبنان و قبرس پرواز می کنند.

 

سوم، پایگاه دریایی «طبرجا» در غرب لبنان و در ساحل مدیترانه است که محل انتقال کمک های لجستیک به سفارت آمریکا در شرق بیروت است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------