آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

آغاز رسمی محاکمه ترامپ در سنا



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
روند محاکمه ترامپ در سنا به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش میزان به نقل از العالم، سنای آمریکا امروز روند آغاز محاکمه ترامپ به اتهام سوء استفاده از قدرت و مانع تراشی در روند تحقیقات استیضاح رئیس جمهوری را آغاز کرد.

 

«آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا که مسئولیت پیشبرد این پرونده را بر عهده دارد، امروز با حضور در صحن اصلی سنا، بند‌های اتهامی ترامپ را قرائت کرده و پرونده استیضاح را به سنا تحویل داد.

 

رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل فشار به دولت اوکراین برای پیشبرد تحقیقات قضایی در مورد فرزند «جو بایدن» نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری، با دو اتهام «سوء استفاده از اختیارات» و «ممانعت از پیشبرد تحقیقات» روبرو شده است.

 

مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریتی دموکرات دارد، ترامپ را استیضاح کرده است، اما برکناری وی به محاکمه او در سنا و رأی مثبت سناتور‌ها بستگی دارد. از آنجا که سنا اکثریتی جمهوری‌خواه دارد و تقریبا تمام جمهوری‌خواهان با استیضاح مخالف بوده‌اند، برکناری ترامپ بسیار بعید به نظر می‌رسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------