آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

نخستین عکس از ایوانکا ترامپ در قرنطیه خانگی



اخبار,اخبار بین الملل,ایوانکا ترامپ در قرنطیه خانگی

چند روز پیش کاخ سفید اعلام کرد دختر ایوانکا ترامپ پس از دیدار با یک مقام استرالیایی که اخیراً تست کرونای وی مثبت اعلام شده، مجبور شد تا خانه‌نشین شود و کارهایش را از خانه پیگیری کند.با این حال پرسنل پزشکی کاخ سفید به ایوانکا ترامپ توصیه کرده‌اند که نیازی نیست وی خود را قرنطینه کند.

 

در عکس منتشر شده ایوانکا ترامپ به همراه دو فرزندش در حال برپایی یک چادر در خانه دیده می شود.دختر ترامپ در ذیل این عکس نوشته: امروز در خانه با بچه ها در اتاق نشیمن با ملافه چادر برپا کردیم. فعالیتی سرگرم کننده که خانواده را دور هم جمع می کند. او از مخاطبان خواسته که ایده های خود را به اشتراک بگذارند.پیش از این، رسانه‌ها گزارش داده بودند که پیتر داتون وزیر کشور استرالیا که هفته پیش به واشنگتن سفر کرده و با ایوانکا ترامپ و ویلیام بار دادستان کل آمریکا دیدار کرده بود، تست کرونایش مثبت اعلام شده است.در همین حال، جوود دییر یک مقام کاخ سفید اعلام کرد: بررسی‌ها در حال ارزیابی است و پرسنل پزشکی کاخ سفید تأیید کرده‌اند که ایوانکا ترامپ تاکنون نشانه‌ای از علائم کرونا را نداشته و نیازی به قرنطینه ندارد. اما با این حال در راستای تدابیر احتیاطی، به وی توصیه شده از خانه کارهایش را پیگیری کند.

 

فرارو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------