آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

تعداد مبتلایان به کرونا در پنتاگون به 89 نفر افزایش یافت/ تست کرونای رئیس سنای برزیل مثبت شد



اخبار,اخبار بین الملل,کرونا در پنتاگون
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا خبر داد که تعداد مبتلایان به کرونا در پنتاگون به 89 نفر افزایش یافته است.

به گزارش فارس، «چاک برایسهارد» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز چهارشنبه گفت که تعداد مبتلایان به کرونا در وزارت دفاع آمریکا به 89 نفر افزایش یافته است.

 

وی که با خبرگزاری آناتولی ترکیه مصاحبه می‌کرد، افزود: «49 نفر از مبتلایان به کرونا نظامی بوده و 40 نفر دیگر نیز غیرنظامیان پنتاگون هستند.»

 

در پی شیوع کرونا در میان اعضای وزارت دفاع آمریکا، «مارک اسپر» وزیر دفاع این کشور و معاونش خود را قرنطینه کرده و کارهای وزارت دفاع را از طریق ارتباط تلفنی و تصویری به پیش می‌برند.

 

هفته پیش نیز یک مقام پنتاگون هشدار داده بود که آمار رسمی شمار نظامیان این کشور که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند با آمار واقعی تفاوت دارد.

 

همچنین چند روز پیش «کریستوفر کاوولی» فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا که به دلیل شرکت در کنفرانسی در اروپا ممکن بود به کرونا مبتلا شده باشد،‌ خود را در قرنطینه قرار داد.

 

تست کرونای رئیس سنای برزیل مثبت شد
تست کرونای «داوی آلکولومبر» رئیس سنای برزیل مثبت اعلام شده و بر اساس اعلام رسانه‌ها، وی در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داشته و علائم جدید ندارد و در حال حاضر در قرنطینه خانگی قرار داد.

 

تا کنون تست کرونای سه نماینده پارلمان برزیل نیز مثبت اعلام شده بود و «فابیو واجناگارتن» وزیر ارتباطات برزیل نیز چند روز پیش با رئیس جمهور آمریکا دیدار کرده بود به بیماری «کووید-۱۹» مبتلا شده است.

 

ویروس کرونا وارد بانک جهانی شد
برای اولین بار در بانک جهانی در واشنگتن، موارد ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شدند.

 

«دیوید مالپس» رئیس بانک جهانی در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو نفر از کارکنان این بانک به این ویروس خطرناک مبتلا شده‌اند.

 

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا، بانک جهانی چند روز پیش به کارکنان مراکز خود در واشنگتن توصیه کرده بود که دورکار شوند و کارهای خود را از منازل انجام دهند.

 

پیشتر سخنگوی بانک جهانی گفته بود که هیچکدام از کارکنان و مشاوران این بانک مبتلا به کرونا نیستند و این نهاد چند جانبه کاملاً عملیاتی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------