ترامپ: اعلام نتایج انتخابات پستی شاید سال‌ها طول بکشد



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس‌جمهور آمریکا گفت، اگر انتخابات ریاست‌جمهوری امسال به صورت پستی برگزار شوند اعلام نتایج آن ممکن است ماه‌ها یا حتی سال‌ها به طول انجامد.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت، اگر انتخابات ریاست جمهوری به صورت پستی انجام شود اعلام نتایج آن چند ماه طول خواهد کشید.

 

ترامپ در مصاحبه با برنامه «فاکس اند فرندز» گفت: «[اعلام نتایج] ممکن است ماه‌ها و ماه‌ها طول بکشد. ممکن است سال‌ها طول بکشد».

 

او در این خصوص به انتخابات مقدماتی کنگره در نیویورک اشاره کرد و گفت شمارش آرای این انتخابات که به صورت پستی برگزار شد، چند هفته طول کشید.

 

ترامپ درباره اظهارات اخیر «هیلاری کلینتون» رقیب انتخاباتی وی در سال ۲۰۱۶ که مدعی شده کاخ سفید به‌دنبال خرابکاری خدمات پستی آمریکا است گفت: «[کلینتون] در یک پیله زندگی می‌کند و هنوز شکست در انتخابات ۲۰۱۶ را باور نکرده است».

 

وی تأکید کرد بین ارسال برگه رأی برای رأی‌دهندگان و اجازه دادن به مردم برای ثبت‌نام در انتخابات غیرحضوری تفاوت وجود دارد.

 

ترامپ در این باره گفت:‌ «با نوع غیابی مشکلی ندارم زیرا روندی دارد که باید طی شود. در حال حاضر فلوریدا زیرساخت‌هایی دارد که ایجاد آن سال‌ها طول کشیده است».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------