ترامپ: در صورت پیروزی بایدن شاید کشور را ترک کنم/ آمریکا اکنون موشک‌های فراصوت دارد



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به جو بایدن رقیب انتخاباتی خود تاخت و خانواده نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری را «جنایتکار» خواند.

به گزارش تسنیم به نقل از الجزیره، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با اتخاذ مواضع تند علیه جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت که خانواده بایدن جنایتکار است.

 

دونالد ترامپ که در گردهمایی انتخاباتی خود در شهر «اوکالا» ایالت فلوریدا سخنرانی می‌کرد، افزود: خانواده بایدن جنایتکار است، اما رسانه‌ها و شرکت‌های شبکه‌های اجتماعی روی جنایت آنها سرپوش می‌گذارند.

 

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که اگر بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، چپ‌گراهای رادیکال اداره کشور را در دست خواهند گرفت.

 

ترامپ در بخش دیگری از اظهارات خود از عملکرد دولت متبوع وی در جلوگیری از شیوع کرونا دفاع کرد و گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده بر عکس اروپا رو به کاهش است که این عملکرد خوب دولت آمریکا را نشان می‌دهد. وی مدعی شد: حتی بدون واکسن نیز شیوع کرونا و همه گیری این ویروس در حال پایان یافتن است.

 

آمریکا اکنون موشک‌های فراصوت دارد

رئیس جمهوری آمریکا در جریان این کارزار انتخاباتی در فلوریدا همچنین گفت، دولتش قدرت نظامی بی رقیب خود را حفظ می‌کند و ادامه داد: امیدوارم که ایالات متحده هرگز از زرادخانه اتمی خود استفاده نکند.

 

وی افزود: ما موشک‌های فراصوتی داریم که درباره آنها شنیده‌اید. ما از آنها استفاده نمی‌کردیم چون سایر کشورها، برنامه‌های ما را از دولت قبلی یعنی باراک اوباما به سرقت برده‌اند. اما ما اکنون این موشک‌های فراصوت را داریم.

 

ترامپ خواستار زندانی شدن هیلاری کلینتون شد

رئیس جمهور آمریکا همنوا با هواداران خود از به زندان افتادن هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق این کشور حمایت کرد.

 

دونالد ترامپ در تجمع روز جمعه هواداران خود در فلوریدا با فریاد‌های آن‌ها مبنی بر زندانی شدن کلینتون همراهی کرد. این تجمع که با هدف حمایت از سالخودگان برگزار شد، با صحبت‌های ترامپ به سرعت تبدیل به یک تجمع سیاسی شد. در حالی که جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امسال است، او از حمله به هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی ۴ سال پیش خود دست برنداشت.

 

ذکر نام کلینتون از سوی ترامپ با فریاد‌های «زندانیش کنید» حامیان او همراه شد. ترامپ در ادامه ضمن تائید خواست هواداران خود گفت: بله من با شما موافقم. من در این باره پیشتر سکوت کردم. اما من ۱۰۰ درصد با شما موافقم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------