آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

بیش از ۱۳۰ محافظ ترامپ قرنطینه شدند



اخبار,اخبار بین الملل,ابتلای محافظان ترامپ به کرونا
بیش از ۱۳۰ نفر از محافظان رئیس جمهوری آمریکا و کاخ سفید به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونای آنها یا ارتباط با افراد مبتلا، قرنطینه شدند.

به گزارش ایرنا، روزنامه واشنگتن‌پست روز جمعه با اعلام این خبر، افزود: این افراد محافظان ترامپ هستند زمانی که او سفر می‌کند که یا آزمایش آنها مثبت شده است یا در تماس نزدیک با همکارانی بوده‌اند که به این ویروس مبتلا شده‌اند.

 

دونالد ترامپ در بحبوحه مناظره‌ها و رقابت‌های انتخاباتی با آزمایش مثبت کرونا مواجه شد اما حتی پس از بستری شدن هم دست از نقض مقررات بهداشتی برنداشت و در اقدامی نمادین با همراهی گارد حفاظتی خود در ماشینی در بسته به خیابان آمد تا به زعم خود از هوادارانش که در مقابل بیمارستان تجمع کرده بودند، تشکر کند.

 

او پس از مرخص شدن از بیمارستان، گردهمایی‌های انتخاباتی خود را با شدت زیادی دنبال کرد که در هیچ یک از آنها مقررات بهداشتی رعایت نمی‌شد و خودش هم ادعا می‌کرد که مصون شده است و حتی می‌تواند تک تک افراد حاضر در این گردهمایی‌ها را ببوسد.

 

به گفته مقامات بهداشتی ایالت‌هایی که ترامپ در آنها گردهمایی انتخاباتی برگزار کرد، وضعیت مبتلایان به کرونا افزایش داشته و شرایط آمریکا هر روز بدتر شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------