آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

مشاور امنیت ملی ترامپ: به نظر می‌رسد بایدن در انتخابات پیروز شده است



اخبار,اخبار بین الملل,مشاور امنیت ملی ترامپ
مشاور امنیت ملی کاخ سفید با پذیرش پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا گفت: انتقال قدرت طبق روال معمول و قانونی در کاخ سفید رخ خواهد داد.

به گزارش ایرنا از شبکه سی ان ان، رابرت اوبراین در کنفرانس خبری روز دوشنبه برای اولین بار با پذیرش نتایج انتخابات گفت: اگر جو بایدن برنده انتخابات ۲۰۲۰ تعیین شود، یک انتقال قدرت حرفه ای در شورای امنیت ملی کاخ سفید صورت خواهد گرفت.

 

وی افزود: اگر یک دولت جدید روی کار بیاید، آنها مستحق داشتن فرصت و اجرای سیاست های خود هستند. اگر بلیت بایدن-هریس به عنوان برنده تعیین شود بدیهی است که اکنون ما شاهد یک انتقال بسیار حرفه ای در کاخ سفید باشیم.

 

اگرچه اوبراین به طور صریح بایدن را پیروز انتخابات ۲۰۲۰ معرفی نکرد اما سخنان وی به این معنا است که مقامات کاخ سفید نیز با طرح احتمالی باخت ترامپ کنار آمده اند.

 

اعتراف کاخ سفید به پذیرش باخت ترامپ در انتخابات در حالی مطرح می شود که با وجود آن‌که حدود دو هفته از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گذرد و جو بایدن با کسب ۳۰۶ آرای الکترال بعنوان رئیس جمهوری منتخب آمریکا برگزیده شد، اما ترامپ با رد پذیرش این موضوع، همچنان در توئیتر مدعی است که وی انتخابات را برده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------