آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

ترامپ: امکان ندارد که من شکست خورده باشم/ در نتایج آراء در ایالت تگزاس مداخله می‌کنیم



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ و بایدن
رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه اظهارات خود علیه صحت و سلامت انتخابات آمریکا تأکید کرد که داده‌های موجود نشان می‌دهد که امکان شکست وی در انتخابات وجود نداشته است، مگر اینکه نتیجه ساختگی باشد.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در پیامی توئیتری نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور که البته در برخی ایالت‌ها هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است را به‌کلی زیر سؤال برد.

 

ترامپ روز چهارشنبه در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: ما به‌زودی درس‌های تازه‌ای درباره واژه «جرأت» و نجات دادن کشورمان خواهیم آموخت. من در ایالت‌های کلیدی صدها هزار رأی قانونی بیش از رقیبم به دست آورده‌ام. همه داده‌های جمع‌آوری شده پس از رأی‌گیری می‌گویند که امکان ندارد که من شکست خورده باشم، مگر اینکه نتیجه ساختگی باشد!»

 

در نتایج آراء در ایالت تگزاس مداخله می‌کنیم

«دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ امروز چهارشنبه در پیامی که در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرد، از دخالت تیم وکلای خود در نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در ایالت تگزاس خبر داد.

 

در پیام توئیتری ترامپ در این خصوص آمده است:در تگزاس و بسیاری ایالات دیگر مداخله می‌کنیم. این پرونده‌ای بزرگ است. کشور ما به یک پیروزی احتیاج دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------