وکیل دموکرات: ۵۹ دادخواست ترامپ برای ابطال آرای انتخابات شکست خورد/ هیچ دادخواست بدون حکمی از سوی او در هیچ دادگاهی وجود ندارد



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
یک وکیل دموکرات آمریکایی در گزارشی گفت که ستاد ترامپ پس از انتخابات تا کنون 60 شکایت برای ابطال نتایج انتخابات در چند ایالت مطرح کرده که 59 شکایت با شکست مواجه شده است.

به گزارش فارس، «مارک الیاس» وکیل دموکرات در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که در حال حاضر هیچ دادخواست بدون حکمی از سوی ترامپ یا متحدان وی در هیچگونه دادگاهی در آمریکا وجود ندارد.

 

وی همچنین گفت که تنها پرونده‌ای که همچنان باقی مانده درخواست تجدیدنظر ترامپ درباره رد یکی از دادخواست‌هایش بوده است.

 

تا کنون و در صورتی که ترامپ دادخواست جدید دیگری را ارائه ندهد، وی و متحدانش 60 دادخواست برای ابطال نتایج آرا در چند ایالت داشته‌اند که 59 دادخواست آنها با شکست مواجه شده است.

 

دادگاه عالی ایالت جورجیا امروز نیز دادخواست تجدید نظر ارائه شده توسط ستاد دونالد ترامپ برای ابطال نتیجه انتخابات در این ایالت را رد کرد.

 

روز گذشته نیز قاضی فدرال ایالت «ویسکانسین» در آمریکا دادخواست انتخاباتی ترامپ مبنی بر لغو پیروزی «جو بایدن» را رد کرد.

 

ایالت ویسکانسین، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا را به عنوان برنده تایید کرده است. این در حالی است که در سال 2016، ترامپ در این ایالت پیروز انتخابات شده بود. فرماندار ویسکانسین همچنین به نقل از مقامات انتخاباتی این ایالت اعلام کرده که انتخاباتی ایمن، عادلانه و کارآمد در این ایالت انجام شد.

 

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد. ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری کرده و شکایت‌هایی را درباره تقلب در فرایند رأی‌گیری در چند ایالت کلیدی مطرح کرد. اکثر این شکایت‌ها رد شده‌اند.

 

این شکایت‌ها در حالی دنبال می‌شود که تاکنون نتایج انتخابات در تمامی ایالت‌های آمریکا مورد تایید قرار گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------