ترامپ: هرگز استعفا نخواهم داد/ پامپئو: نباید اجازه دهیم صدای ۷۵ میلیون آمریکایی را خاموش کنند



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز اعلام کرد که دونالد ترامپ از سخنان پنجشنبه گذشته خود پیرامون محکوم کردن شورش در کنگره و انتقال آرام قدرت به بایدن ابراز پشیمانی کرده است.

به گزارش مهر، روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در گزارشی اعلام کرد که دونالد ترامپ ریس جمهور آمریکا که آخرین روزهایش در کاخ سفید را سپری می کند، در خصوص ویدیوی خود که پنجشنبه هفته گذشته درباره محکومیت شورش در کنگره (کپیتال هیل) و نیز انتقال آرام قدرت در ۲۰ ژانویه به جو بایدن ریس جمهور منتخب این کشور منتشر کرده بود؛ ابراز پشیمانی کرد.

 

به گزارش این روزنامه آمریکایی، ترامپ در جلسه ای خصوصی اعلام کرده است که نه تنها از سخنان پیشین خود پشیمان شده است؛ بلکه استعفا نیز نخواهد داد.

 

***

 

پامپئو: نباید اجازه دهیم صدای ۷۵ میلیون آمریکایی را خاموش کنند

تسنیم نوشت: مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز شنبه در پیامی توئیتری از مسدود شدن حساب‌های کاربری دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور توسط شرکت‌های فیس‌بوک و توئیتر انتقاد کرد.

 

مایک پامپئو در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر بدون اشاره مستقیم به اقدام فیس‌بوک و توئیتر در بستن حساب‌های کاربری ترامپ تا اطلاع ثانوی، اظهار داشت: خاموش کردن «بیان» خطرناک است. این غیرآمریکایی است. متأسفانه این یک تاکتیک جدید از سوی چپ‌ها نیست. آنها سال‌هاست که برای خاموش کردن صداهای مخالف تلاش می‌کنند. ما نباید اجازه دهیم که آنها صدای 75 میلیون آمریکایی را خاموش کنند. اینجا حزب کمونیست چین نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------