پنس: بایدن در حالی نابودی دستاوردهای ترامپ است



مایک پنس،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین اظهارات خود پس از ترک کاخ سفید، دولت بایدن را به اتخاذ سیاستهای چپ افراطی و نابودن کردن دستاوردها و پیشرفت‌های دولت ترامپ متهم کرد.

به گزارش فارس، «مایک پنس» معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در اقداماتی که زمینه سازی برای ورود مجدد به کاخ سفید در سال 2024 خوانده شده است با راه اندازی یک گروه حقوقی برای دفاع و تشریح موفقیت‌های دولت «دونالد ترامپ» و همچنین امضای قرارداد برای نوشتن دو کتاب با دو ناشر معروف در حال بازگشت به عرصه عمومی در ایالات متحده است.

 

پنس از زمان خروج از کاخ سفید و روی کار آمدن جو بایدن تا کنون موضعگیری سیاسی نداشته است. 

 

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پنس در یک سخنرانی خصوصی در روز 29 آوریل در کارولینای جنوبی نیز از آنچه که او و دونالد ترامپ طی چهارسال گذشته انجام دادند دفاع کرده است. 

 

مایک پنس در اولین اظهارات خود از زمان ترک کاخ سفید و همزمان با صدمین روز ریاست جمهوری بایدن، دستور کار چپ افراطی دولت بایدن را به باد انتقاد گرفت. 

 

معاون سابق رئیس جمهور آمریکا در حساب توئیتری خود با انتقاد از بایدن نوشت: در صد روز اول دولت بایدن-هریس، کاخ سفیدموجی از سیاستهای لیبرالیستی به راه انداخته است که در حال تهدید پیشرفتهای کشور در دولت قبلی است. 

 

مایک پنس در ادامه با اشاره به سیاستهای دولت ترامپ نوشت: در دولت ما 4 سال موفقیت، چهار سال نتیجه، چهار سال عمل به وعده‌های داده شده و وفادار ماندن به وعده‌ها بود. ما در 48 ماه حضور در کاخ سفید  پایینترین نرخ بیکاری، بالاترین درآمد خانوار، بیشترین تولید انرژی، بیشترین توافقهای حامی آمریکاییها، بیشترین امنیت مرزی و قویترین ارتش در تاریخ آمریکا را داشتیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------