آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

سناتور آمریکایی در بیروت: مشکل سوخت لبنان را حل می‌کنیم، نیاز به سوخت ایران نیست



دیدار نخست‌وزیر دولت مکلف و رئیس پارلمان لبنان با هیئت مجلس سنای کنگره آمریکا،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
نخست‌وزیر دولت مکلف و رئیس پارلمان لبنان با هیئت مجلس سنای کنگره آمریکا ملاقات کردند. سناتور آمریکایی اعلام کرد: ما به عنوان مقامات آمریکا به شکل فعال راه‌های حل بحران سوخت این کشور را بررسی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت النشره، نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مکلف لبنان با هیئتی از کمیته امور خارجه مجلس سنای آمریکا به ریاست سناتور کریس مورفی، رئیس کمیته فرعی امور خاورمیانه و ریچارد بلومنتال، کریس وان هولن، سناتور جان اوسوف و تعدادی از مشاورانش در حضور دوروتی شیا، سفیر آمریکا در لبنان ملاقات کرد.

 

سناتور آمریکایی کریس مورفی گفت: ما به عنوان مقامات آمریکایی به جد تلاش می‌کنیم راه‌هایی برای حل بحران سوخت بیابیم و هیچ انگیزه‌ای برای تکیه لبنان به سوخت ایران یا هر سوخت دیگری که از سوریه منتقل می‌شوند، نیست. سوریه تحت تحریم‌های واشنگتن است و آمریکا راه‌های برای انجام آن بدون تحریم‌ها می‌یابد.

 

همچنین نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان در دیدار با کریستوفر مورفی سناتور آمریکایی ابراز امیدواری کرد دولت در آینده نزدیک تشکیل شود. او در مقابل بر پایبندی به برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد مقرر خود تاکید کرد.

 

بری درباره سیاست آمریکا در منطقه گفت، درباره فلسطین حق مشروع فلسطینی‌هاست که کشور مستقل خود را تشکیل دهند. اسرائیل باید قطعنامه‌های سازمان ملل به خصوص قطعنامه ۱۷۰۱ را اجرا کند و نباید درمورد آن استثنایی وجود داشته باشد.

 

رئیس پارلمان لبنان به هیئت کنگره گفت: لبنان باید به استثناهایی دست یابد که آزادی صادرات و واردات از طریق مرزهای زمینی با کشور برادر سوریه را تضمین کنند تا بسیاری از مشکلات اجتماعی و مهمی که بر مردم لبنان فشار می‌آورند حل شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------