آمریکا: به زودی تحریم‌های جدیدی علیه روسیه وضع می‌کنیم



سخنگوی وزارت خارجه آمریکااخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
سخنگوی وزارت آمریکا اعلام کرد که واشنگتن به زودی تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز یکشنبه به وقت محلی در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی گفت: در مورد تحریم ها، همیشه گفته‌ایم که به اعمال فشار بر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه، کرملین، همه اطرافیان پوتین از جمله میلیاردرهای روس و افراد نزدیک به رئیس جمهوری روسیه که از این جنگ انتخابی علیه اوکراین حمایت می کنند، ادامه خواهیم داد.

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: این فشارها تا زمانی که تنش‌ها و خشونت ها کاهش پیدا نکند و تا زمانی که این نوع جنایات به پایان نرسد، ادامه خواهند داشت.

 

 وی اضافه کرد: بنابراین گمان می کنم که به زودی شاهد اعمال فشار جدید علیه روسیه خواهیم بود.

 

پرایس در خصوص تصاویر منتشر شده از شهر بوچا در اوکراین نیز اظهار داشت قبلا اعلام کرده ایم که نیروهای روسیه مرتکب جنایات جنگی شده اند.

 

وی اضافه کرد در حال جمع آوری اطلاعات هستیم. اول به خاطر روشن شدن دقیق اقدامات آنها و دوم، اطمینان از باسخگو ساختن همه افرادی که مرتکب این جنایات شده اند. این ماموریت ماست.

 

پرایس در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات صلح میان اوکراین و روسیه نیز گفت که هنوز هیچ نشانه ای از جدی بودن روسیه در این مذاکرات ندیده ایم.

 

وی گزارش‌ها مبنی بر بهبود وضعیت روبل روسیه را رد کرد و گفت: این تقریبا واقعیت ندارد. کرملین با اقدامات سختگیرانه خود ارزش روبل را به صورت مصنوعی حفظ کرده است. ارز ملی روسیه تقریبا مرده است.

 

وی خاطرنشان کرد که دولت روسیه از فروش روبل‌ توسط مردم و دیگران جلوگیری می‌کند تا برای حفظ ارزش روبل یک بستر ایجاد کند. در مورد اقتصاد روسیه باید بگویم که ۳۰  سال یکپارچگی اقتصادی روسیه تنها در پنج هفته گذشته نابود شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------