دختر ترامپ ادعای پدرش درباره تقلب در انتخابات آمریکا را رد کرد



ایوانکا ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا ادعاهای پدرش درباره تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ را رد کرد.

به گزارش فارس به نوشته روزنامه گاردین، ایوانکا ترامپ در جلسه استماع کمیته تحقیقات کنگره درباره حوادث روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱ گفت ادعاهای نادرست پدرش درباره اینکه نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ دزدیده شده است را قبول ندارد.

 

ایوانکا ترامپ گفت نظر او درباره نتیجه انتخابات بعد از آن تغییر کرد که شنید «بیل بار»، وزیر دادگستری وقت آمریکا قبل از استعفایش در دسامبر ۲۰۲۰ برای پدرش توضیح داده بود که او در انتخابات بازنده شده است.

 

ایوانکا ترامپ خطاب به اعضای کمیته تحقیقات کنگره گفت: «من برای بیل بار احترام قائل هستم و برای همین حرف‌هایی را که او زد را پذیرفتم.»

 

ویلیام بار، وزیر دادگستری وقت آمریکا گفته بود وزارتخانه تحت امر او تخلف عمده‌ای در تأیید اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه نتیجه انتخابات با تقلب از او دزدیده شده پیدا نکرده است.

 

در جلسه استماع کنگره فیلمی از ویلیام بار پخش شد که او در آن، ادعاهای ترامپ را «مزخرف» توصیف کرد و گفت که بارها برای ترامپ توضیح داده که در انتخابات ۲۰۲۰ تخلفی که نتیجه را تغییر دهد رخ نداده است.

 

بار گفت که اندکی بعد از اعلام نتایج با ترامپ صحبت کرده است. او گفت: «به صراحت به او گفتم با نظر او مبنی بر اینکه انتخابات دزدیده شده موافق نیستم. به رئیس‌جمهور گفتم این ادعا مزخرف است و من نمی‌خواهم خودم را وارد آن کنم.»

 

اظهارات ایوانکا ترامپ با واکنش پدرش روبرو شد. ترامپ درباره اظهارات دخترش گفت: «ایوانکا ترامپ دخالتی در بررسی یا موشکافی کردن نتایج انتخابات نداشته است. به نظر من او فقط می‌خواست رفتار محترمانه‌ای نسبت به بیل بار داشته باشد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------