آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

بایدن: احتمال پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا زیاد است



جو بایدن،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
رئیس‌ جمهور آمریکا با اشاره به پذیرش اتحادیه اروپا برای عضویت اوکراین، احتمال انجام این کار در آینده نزدیک را بالا دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «جو بایدن» رئیس‌ جمهور آمریکا پس از اینکه اتحادیه اروپا هفته گذشته وضعیت پذیرش اوکراین برای عضویت در این اتحادیه را تأیید کرد، احتمال انجام این کار را بالا دانست.

 

خبرگزاری رویترز در گزارشی با بیان آنکه جو بایدن عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا را در آینده نزدیک پیش‌بینی می‌کند، افزود: «بایدن به احتمال زیاد در سفر آینده به اوکراین نخواهد رفت.»

 

اما در حالیکه کی‌یف در انتظار تصمیم این هفته اتحادیه اروپا برای نامزد عضویت شدن است،  «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین مدعی است: «مشخص است این هفته ما باید انتظار تشدید فعالیت‌های خصمانه روسیه را داشته باشیم.»

 

از طرفی «دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه روز گذشته گفته بود ممکن است اتحادیه اروپا قبل از پیوستن اوکراین، دچار فروپاشی شود.

 

این مقام روسیه پیش از این نیز گفته بود که او پیامی را خوانده مبنی بر اینکه اوکراین قصد دارد از کشور‌های خارجی گاز طبیعی مایع خریداری کند و هزینه آن را در دو سال پرداخت کند، در غیر این صورت اوکراین در زمستان منجمد خواهد شد. چه کسی گفته که اوکراین تا دو سال دیگر روی نقشه جهان وجود خواهد داشت؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------