آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

انگلیس: ایران با حمایت از حماس، حوثی‌های یمن و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا…

آمریکا و انگلیس الحدیده «یمن» را بمباران کردند



حمله آمریکا به یمن،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
منابع خبری از حمله مجدد ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس به منطقه «المنضر» در شهرستان الحوک استان الحدیده (غرب یمن) خبر دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس عصر امروز (دوشنبه) منطقه «المنضر» در شهرستان الحوک استان الحدیده (غرب یمن) را هدف حمله هوایی قرار داده است.

 

یمن یکی از مهم‌ترین جبهه‌های پشتیبانی از مقاومت فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه است که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ ادامه دارند.

 

یمن از نوامبر گذشته کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز سایر کشتی‌هایی را که به سمت بنادر واقع در فلسطین اشغالی در حرکت هستند، در دریای سرخ و خلیج عدن هدف قرار می‌دهد.

 

در مقابل آمریکا و انگلیس برای حمایت از رژیم صهیونیستی سعی دارند با حمله به مناطق مختلف یمن، صنعاء را از حملاتش علیه کشتی‌های اسرائیلی منصرف کنند.

 

اما شورای عالی سیاسی یمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تلاش‌های آمریکا برای در هم شکستن محاصره دریایی کشتی‌هایی که به سمت اراضی اشغالی در حرکت هستند و نیز حملات هوایی آمریکا و انگلیس به یمن شکست خواهند خورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------