آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

انگلیس: ایران با حمایت از حماس، حوثی‌های یمن و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا…

ترامپ: مهاجران از کشور‌های خوب به آمریکا نمی‌آیند/ اگر قاضی مرا به زندان بیندازد افتخار بزرگی برایم خواهم بود



ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده از اینکه مهاجران کشور‌های خوب مانند دانمارک، سوئیس و نروژ برخلاف مهاجران آفریقا، آسیا و خاورمیانه به ایالات متحده نمی‌آیند، ابراز تأسف کرد.

به گزارش تابناک، ترامپ طی یک کمپین جمع‌آوری کمک‌های مالی در فلوریدا گفت: «مهاجرانی که به ایالات متحده می‌آیند، فارغ‌التحصیلان زندان‌ها هستند و کشور‌هایی که از آنجا آمده‌اند، فاجعه هستند».

 

وی ادامه داد: «چرا اجازه نمی‌دهیم مردم از کشور‌های خوب به امریکا بیایند، کشور‌های خوبی مانند دانمارک و سوئیس. آیا افرادی هستند که از دانمارک، سوئیس و یا نروژ آمده باشند».

 

ترامپ افزود که ممکن است سخنانش وحشتناک تلقی شود، اما او در آن چیز ناپسندی نمی‌بیند.

 

نیویورک تایمز در این گزارش به اظهارات جنجالی ترامپ در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد که طی آن کشور‌های جهان سوم را افعی توصیف کرده بود.

 

ترامپ بر سر پرونده حق‌السکوت به بازیگر پورن: اگر قاضی مرا به زندان بیندازد افتخار بزرگی برایم خواهم بود

دونالد ترامپ، نامزد انتخابات پیش‌روی ایالات متحده می‌گوید که رفتن به زندان به دلیل نقض دستور یک قاضی در موضوع بایکوت خبری درباره یک پرونده در حال رسیدگی را، برای خود «افتخار بزرگی» می‌داند.

 

اشاره ترامپ به تصمیم قاضی در پرونده پرداخت پول از سوی او به یک بازیگر فیلم‌های پورن به عنوان حق‌السکوت است.

 

او در این باره روز شنبه در پلتفرم «تروت سوشال» نوشت که اگر قاضی بخواهد او را به دلیل بیان حقایق به زندان بیندازد، با کمال میل آماده است که تبدیل به «نلسون ماندلای زمان» شود و افزود: «این افتخار بزرگی برای من خواهد بود.»

 

اشاره ترامپ در این پیام، به قاضی «خوان مرچان» است که ریاست دادگاه او را در دادگاه ایالتی نیویورک در منهتن به عهده دارد.

 

قرار است در این دادگاه که دوشنبه آینده ۱۵ آوریل برگزار خواهد شد، به اتهام او درباره پرداخت مبلغ ۱۳۰ هزار دلار پیش از انتخابات ۲۰۱۶ میلادی به استورمی دانیلز (بازیگر فیلم‌های پورن) به عنوان حق‌السکوت رسیدگی شود.

 

ترامپ که به نظر می‌رسد درنهایت به عنوان نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ۵ نوامبر مقابل جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات این کشور حاضر شود، تا کنون در جریان رسیدگی به ۳۴ پرونده مالی که در دادگاه دارد، ادعای بیگناهی کرده و هر نوع ارتباط با خانم استورمی دانیلز را نیز رد کرده است.

 

قاضی «خوان مرچان» پیش از این در اول آوریل دستور منع افشای اطلاعات درباره این پرونده را تمدید کرده بود؛ دستوری که ترامپ را از اظهار نظر علنی در مورد شاهدان این پرونده و کارکنان دادگاه و اعضای خانواده‌شان منع می‌کرد.

 

این دستور نیز پس از آن صادر شد که ترامپ شروع به تحقیر دختر قاضی مرچان کرد.

 

رسیدگی به پرونده پرداخت حق‌السکوت ترامپ، یکی از چهار پرونده جنایی است که او در آستانه انتخابات پیش‌روی ایالات متحده با آن مواجه است و احتمال می‌رود این تنها پرونده‌ای باشد که دادگاه رسیدگی به آن، قبل از برگزاری انتخابات برگزار شود.

 

ترامپ در همه این پرونده‌ها خود را بی‌گناه می‌داند و ادعا می‌کند که آنها با انگیزه سیاسی طرح شده‌اند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------