آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

انگلیس: ایران با حمایت از حماس، حوثی‌های یمن و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا…

نتانیاهو حمله به رفح را به تعویق انداخت/ حملات هوایی اسرائیل به مناطقی در جنوب لبنان



نتانیاهو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نخست وزیر این رژیم علی‌رغم تعیین تاریخ حمله به رفح، این حمله را به تعویق انداخته و به تاریخ دیگری موکول کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رادیو و تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم تصمیم گرفت تاریخ تعیین شده برای انجام حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه را به تعویق بیاندازد.

 

براساس گزارش الجزیره، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که تاریخ حمله در این مرحله به تعویق افتاده است و سانسور نظامی اجازه انتشار جزئیات بیشتر در این زمینه را نمی‌دهد.

 

حملات هوایی اسرائیل به مناطقی در جنوب لبنان

خبرنگار شبکه خبری «النشره» اعلام کرد پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) حمله هوایی را علیه شهرک «صدیقین» در جنوب این کشور انجام دادند که در نتیجه آن تعدادی دچار جراحات جزئی شده و برای درمان به یکی از بیمارستان‌های شهر «صور» منتقل شدند.

 

همچنین این منبع اعلام کرد جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنج حمله هوایی به منطقه «الضهیره» و اطراف آن در شهرک «علما الشعب» و منطقه «اللبونه» در جنوب «الناقوره» انجام داد.

 

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند آژیرهای هشدار در شهرک‌های «ادمیت»، «ایالون»‌ و «عرب العرامشه» واقع در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمدند.

 

اسرائیل مدعی رهگیری یک پهپاد در مرز اردن شد

 ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که شب گذشته یک پهپاد را در شرق سرزمین‌های اشغالی رهگیری کرده است.

 

طبق گزارش روزنامه «الشرق الاوسط»، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این پهپاد درحال پرواز از شرق (مرزهای اردن) به سمت اراضی اشغالی بود که توسط نیروی هوایی این رژیم رهگیری شد.

 

طبق بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، این پهپاد هیچ تهدیدی ایجاد نکرده است.

 

تا بدین لحظه جزئیات بیشتری از این اتفاق گزارش نشده است.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------