آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

نتانیاهو مامور تشکیل کابینه شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
بنیامین نتانیاهو با کسب حمایت اکثریت قانون‌گذاران رژیم صهیونیستی، بار دیگر مامور تشکیل کابینه دولت این رژیم شد.

به گزارش ایسنا، روزنامه هاآرتص نوشت: 72 تن از 120 قانون‌گذار کنست از جمله اعضای حزب بنی‌گانتس از نخست‌وزیری بنیامین نتانیاهو حمایت کردند؛ حمایتی که ممکن است به بن‌بست سیاسی یک ساله در اسرائیل پایان دهد.

 

روون ریولین، رییس رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) به طور رسمی نتانیاهو را مامور تشکیل کابینه کرد. بدین ترتیب نتانیاهو 14 روز فرصت خواهد داشت تا تشکیل دولت دهد. در صورتی که او باز هم در انجام این کار ناکام بماند، کنست منحل شده و رژیم صهیونیستی برای چهارمین بار پیاپی انتخابات برگزار خواهد کرد.

 

رییس رژیم صهیونیستی پس از دریافت اسناد مربوط به حمایت اعضای کنست از نتانیاهو در بیانیه‌ای تاکید کرد: ما در دوره بی‌سابقه‌ای هستیم که طی آن دولت سه انتخابات پی در پی را پشت سر گذاشته و در چند ماه گذشته اسرائیل در کنار کل دنیا مجبور به مقابله با ویروس کرونا بوده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد که دولت رژیم صهیونیستی پس از این بحران‌ها بالاخره تشکیل شود تا بتواند بحران‌های پیچیده‌ای را که پیش روی اسرائیل قرار دارد، با موفقیت حل کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------