آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

ترامپ: مردم پورتلند ضد شهردار تظاهرات کنند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
رئیس جمهور آمریکا خواستار تظاهرات مردم پورتلند علیه شهردار این منطقه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پس از بازدید از مناطق آسیب دیده از طوفان در ایالت تگزاس گفت: مردم پورتلند باید ضد شهردار آنجا تظاهرات کنند، زیرا او هیچ طرحی ندارد و هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

 

وی ادامه داد: این وضعیت برای سال‌ها در پورتلند وجود داشته است. این بدترین طوفان در ۱۵۰ سال اخیر در تگزاس و لوئیزیانا است.

 

در ادامه خبرنگاری پرسید: ما شاهد یک تیراندازی دیگر در کنوشا بودیم و شما در این رابطه پیامی توئیتری منتشر کردید. شما گفتید که گارد ملی را به آنجا اعزام کردید. آیا شما نگران امنیت افراد عادی در این شهر نیستید؟

 

ترامپ پاسخ داد: همان طور که می‌دانید تحقیقات درباره این موضوع در جریان است. ما در ۲۴ ساعت آینده در این رابطه گزارش خواهیم داد. ما وضعیت را از نزدیک و به دقت زیر نظر داریم. ویسکانسین یک ایالت بزرگ است. گارد ملی کار فوق العاده‌ای انجام داد.

 

خبرنگار دیگری پرسید: چرا رئیس اطلاعات ملی آمریکا درباره امنیت انتخابات به سنا و مجلس نمایندگان گزارش نمی‌دهد؟

 

در ادامه مارک مدوز، رئیس کارکنان کاخ سفید گفت: همانطور که می‌دانید رئیس اطلاعات ملی در این رابطه اطلاع رسانی می‌کند. او در نهایت یک جلسه مطبوعاتی در این رابطه خواهد داشت. وی آخرین بار به شماری از اعضای کنگره اطلاع رسانی کرد و تلاش می‌کند ابزار‌های لازم را در اختیار داشته باشد تا امنیت انتخابات به خطر نیفتد.

 

ترامپ گفت: آقای راتکلیف اطلاعات لازم را در اختیار کمیته‌ها قرار داده است. برخی از این اطلاعات افشا شده اند. افرادی، چون آدام شیف و یا دیگران این کار را انجام داده و اطلاعات را به روشی نادرست افشا کرده اند. راتکلیف می‌خواهد که اقدامات خود را به روشی دیگر انجام دهد. به نظرم افشاگران کار بدی انجام داده اند. این اقدام آن‌ها غیرقانونی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------