آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

تحریم های جدید آمریکا علیه ونزوئلا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم جدید علیه ونزوئلا خبر داد که بهانه آن برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور است.

به گزارش ایرنا، دفتر کنترل دارایی خارجی (اوفک) روز جمعه ۲ فرد و یک نهاد وابسته به ونزوئلا را در فهرست تحریمی خود قرار داد تا در آخرین روزهای دولت ترامپ، فشار بر دولت قانونی ونزوئلا را افزایش دهد.

 

این اقدام آمریکا در شرایطی انجام می‌شود که ونزوئلا به تازگی انتخابات قانونی پارلمان خود را پشت سر گذاشت و ناظران بین‌المللی هم آن را تایید کردند.

 

افراد تحریم شده متهم هستند که مواد لازم را برای حمایت از نیکلاس مادورو که آمریکایی‌ها او را رئیس جمهوری غیرقانونی لقب داده‌اند، شامل کالا و خدمات مورد نیاز برای انتخابات ۶ دسامبر ۲۰۲۰ که آن را متقلبانه توصیف کرده‌اند، فراهم آورده‌اند.

 

استیون منوچین وزیر خزانه‌داری ترامپ هم در این رابطه مدعی شد: تلاش‌های رژیم نامشروع مادورو برای سرقت انتخابات در ونزوئلا نشان‌دهنده بی اعتنایی رژیم به آرمانهای دموکراتیک مردم ونزوئلا است.

 

وی ادامه داد: ایالات متحده همچنان متعهد است که رژیم مادورو و کسانی را که از هدف این رژیم برای انکار حق مردم ونزوئلا در انتخابات آزاد و عادلانه حمایت می‌کنند ، هدف قرار دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------