آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

مسکو: رابطه ما با آمریکا بهتر نمی‌شود/ منبع اکثر اقدامات خرابکارانه آمریکاست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سفیر روسیه در آمریکا گفته که بحران در روابط میان مسکو و واشنگتن در دوران ریاست‌جمهوری «جو بایدن» نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، یک مقام روسیه رابطه کشورش با آمریکا را «بحرانی» توصیف کرده و گفته انتظار دارد این رویه در دوران ریاست‌جمهوری «جو بایدن»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا هم ادامه داشته باشد. 

 

«آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در ایالات متحده آمریکا در مصاحبه‌ای با ایتارتاس گفت فرض روسیه این است که واشنگتن در دوران ریاست‌جمهوری بایدن نیز سیاست مهار را در قبال روسیه ادامه خواهد داد. 

 

او در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا انتظاری در خصوص عادی‌سازی روابط دوجانبه میان مسکو و واشنگتن را دارد گفت: «روابط روسیه و آمریکا طی سال‌های اخیر درگیر بحرانی عمیق بوده است.»

 

آنتونوف اضافه کرد: «توهمی درباره اینکه با روی کار آمدن رئیس‌جمهور جدید همه چیز یک‌شبه به سمت بهبود حرکت خواهد کرد نداریم. احتمال این موضوع کم است.»

 

سفیر روسیه تصریح کرد: «ما داریم در مسیر سیاست بنیادی‌ای که آمریکا علیه روسیه اعلام کرده حرکت می‌کنیم. کشور ما [توسط آمریکا] دشمن اعلام شد. این تعریف در اسناد سیاست‌گذاری اصلی آمریکا گنجانده شده است. نظام حاکمیتی آمریکا در کل در این خصوص اجماع نظر دارد.»

 

دیپلمات روس تأکید کرد: «آمریکا از طیف گسترده‌ای از ابزارهای اقتصادی، نظامی، سیاسی و تبلیغاتی برای مهار سیستماتیک مسک استفاده می‌کند.»

 

او در ادامه درباره دشمنی‌ها با روسیه در آمریکا گفت: «دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان ممکن است بر سر تاکتیک‌ها با هم اختلاف داشته باشند ولی در خصوص راهبرد اختلاف ندارند.»

 

سفیر روسیه گفت: «این مسئله به معنی ای است که تلاشی برای مصالحه با روسیه انجام نخواهد شد، بلکه روی ما فشار اعمال خواهد شد تا با هر آنچه واشنگتن می‌خواهد موافقت کنیم.»

 

 

روسیه: منبع اکثر اقدامات خرابکارانه آمریکاست

معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد، بیشتر فعالیت‌های اطلاعاتی خرابکارانه از خاک آمریکا انجام می‌شوند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری المعلومه، اولگ سرمولوتوف، معاون وزیر خارجه روسیه اظهار کرد: طبق نتایج بررسی‌ها و ارزیابی‌های شرکت‌های خارجی و روسی در حوزه امنیت اطلاعات، بیشتر تهدیدهای سایبری و نیز بیشتر فعالیت‌های مخرب در حوزه اطلاعات از خاک آمریکا انجام می‌شوند.

 

معاون وزیر خارجه روسیه در ادامه گفت: در اینجا می‌توان به گزارش کمیته موقت شورای فدراسیون حمایت از حاکمیت کشور و مقابله با دخالت در امور داخلی روسیه منتشر شده در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۰ اشاره کرد که در آن آمارهایی از حملات سایبری انجام شده به منابع اطلاعاتی روسیه در طول رای‌گیری تابستان ۲۰۲۰ برای اصلاحات قانون اساسی روسیه ارائه شدند.

 

در ادامه این گزارش آمده است، در مورد حملاتی که خدمات را از دسترس خارج می‌کنند (Denial of Service Attacks)، باید یادآور شد تعداد زیادی از این دست حملات از خاک آمریکا، آلمان، انگلیس، سنگاپور، تایوان، اوکراین و برخی کشورهای مستقل مشترک المنافع علیه روسیه انجام شدند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------