آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

درخواست بایدن از کنگره برای تصویب قانون منع استفاده از سلاح‌های تهاجمی در آمریکا



 ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رئیس‌جمهوری آمریکا کنگره را به تصویب قانونی برای ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی در این کشور فرا خواند. 

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد که با توجه به موج تیراندازی‌های اخیر از جمله در شهر «مونتری پارک» در ایالت کالیفرنیا کنگره باید قانون جدیدی را برای ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی تصویب کند. 

 

بایدن روز گذشته -دوشنبه- در بیانیه‌ای گفت: «امروز، سناتور داین فاینستاین دوباره طرحی را برای ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی و همچنین تصویب قانونی جهت افزایش سن خرید آن به ۲۱ سال ارائه کرد». 

 

وی افزود: «من از هر دو مجلس کنگره می‌خواهم که فورا اقدام کنند و قانون ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی را به دفتر من ارسال کنند». 

 

بایدن گفت: «هنگامیکه تابستان قانون دو حزب درباره جوامع ایمن‌تر را در تابستان امسال امضا کردم گفتم که‌ هنوز باید برای دور نگه داشتن سلاح‌های گرم خطرناک اقدام شود».

 

وی افزود: «به فاصله کوتاهی از آن زمان، جوامع در سراسر آمریکا یکی پس از دیگری در معرض تراژدی‌هایی قرار گرفته‌اند، از جمله تیراندازی‌های دسته جمعی از کلرادو اسپرینگز تا پارک مونتری و اعمال خشونت‌آمیز با اسلحه که همه روزه رخ می‌دهد اما در سرفصل اخبار ملی قرار نمی‌گیرد».

 

در تعطیلات پایان هفته درجشن سال قمری جدیدی در جنوب کالیفرنیا تیراندازی یک فرد مسلح منجر به کشته شدن ۱۱ نفر و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------