دادستان نیویورک خواستار تحریم دونالد ترامپ شد



  دونالد ترامپ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
دادستان کل نیویورک خواستار اعمال تحریم علیه دونالد ترامپ و فرزندان او بدلیل اتهامات مطرح شده در پرونده مالی آن ها شد. 

به گزارش مهر به نقل از رویترز، دادستان کل نیویورک از یک قاضی خواست تا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، فرزندان بزرگسالش، سازمان ترامپ و وکلای آنها را به دلیل پاسخ نامنانسب به شکایت ۲۵۰ میلیون دلاری علیه آنها درباره کلاهبرداری تحریم کند.

 

«لتیتیا جیمز»، دادستان کل نیویورک، ترامپ، فرزندان و سازمان او را متهم به دست داشتن در یک طرح ده ساله برای دستکاری ارزش دارایی‌ها و دارایی خالص ترامپ به منظور ترغیب بانک‌ها و بیمه‌ها به ارائه تسهیلات کرده است.

 

با این حال متهمان پرونده ترامپ در ۲۶ ژانویه یعنی چند روز پیش، پاسخ‌هایی ارائه کردند که اتهامات دادستان را انکار می‌کرد یا ادعا کردند که اطلاعات کافی درباره ده‌ها اتهام اساسی مطرح شده در این پرونده ندارند.

 

اکنون در واکنش به پاسخ متهمان پرونده ترامپ، دادستان کل در نامه‌ای به قاضی منهتن که بر این پرونده نظارت می‌کند، به او گفته است که بسیاری از پاسخ‌ها «به‌طور آشکار نادرست»، بی‌اهمیت هستند و ترامپ و افراد وابسته به او باید با تحریم مواجه شوند.

 

وکلای پرونده ترامپ هنوز به درخواست‌های رسانه‌ای برای اظهار نظر درباره درخواست دادستان کل نیویورک پاسخ نداده اند.

 

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، که به تازگی برای سومین بار، نامزدی خود را برای ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات سال ۲۰۲۴ اعلام کرده است، در تدارک ورود به رقابت‌های انتخاباتی است و به نظر می‌رسد که درخواست دادستان کل نیویورک برای تحریم او به جایگاهش آسیب جدی وارد کند.

 

دادستان کل نیویورک همچنین پاسخ فرزندان و سازمان ترامپ را نیز به اتهامات مطرح شده ناکافی و نادرست دانسته و بر اعمال تحریم قاضی منتهن علیه ترامپ پافشاری کرده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------