وحشیگری و سوء استفاده افسران ارتش روسیه علیه زیردستان خود | تکرار ماجرای «جهاد نکاح» این بار در جنگ اوکراین



 جنگ اوکراین,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
افسران مرد در جنگ اوکراین زنان را مجبور به بردگی جنسی می‌کنند و کسانی که از این کار امتناع می‌کنند با بدرفتاری وحشتناکی روبرو می‌شوند.

در یک گزارش آمده است که پزشکان رزمی زن روسی که در اوکراین خدمت می‌کنند، تحت فشار قرار می‌گیرند تا به اصطلاح «همسران صحرایی» یا برده‌های جنسی شوند.

 

به گزارش فرارو، خبرگزاری رادیو اروپا در مصاحبه‌ای با یکی از اعضای کادر پزشکی روسیه در جنگ اوکراین منتشر کرد که او می‌گوید: افسران مرد در جنگ اوکراین زنان را مجبور به بردگی جنسی می‌کنند و کسانی که از این کار امتناع می‌کنند با بدرفتاری وحشتناکی روبرو می‌شوند.

 

این زن که مارگاریتا معرفی شده در این مصاحبه گفت که دو ماه گذشته را تحت دوره توانبخشی گذرانده است و به دلیل ضربه شدیدی که در اوکراین متحمل شده از دارو‌های ضد افسردگی استفاده می‌کند.

 

مارگاریتا گفت که به دلیل تجربیات دلخراش از کابوس‌های مداوم رنج می‌برد.

 

این زن با اشاره به وحشیگری و سوء استفاده افسران ارتش روسیه علیه زیردستان خود گفت: حتی وقتی تنها نیستم و دارم کاری انجام می‌دهم، هنوز آن همه وحشت را در مقابل چشمانم می‌بینم.

 

مارگاریتا که در شهر بلگورود با فرزندانش زندگی می‌کند، پس از ۱۱ سال خدمت در سال ۲۰۱۷ از ارتش بازنشسته شد. اما تابستان گذشته تصمیم گرفت به عنوان یک پزشک در اوکراین داوطلب شود تا مخارج خانواده اش را تامین کند.

 

به گفته این زن، به محض اینکه برای آموزش به نیژنی نووگورود رسید، سرهنگی که فرماندهی یک جوخه تانک را برعهده داشت، او را جدا کرد و تصمیم گرفت تا او را "همسر میدان" خود کند - نقشی غیررسمی که برای اعضای سرویس زن که معمولا آشپزی می‌کنند و از آن‌ها لذت می‌برند.

 

مارگاریتا گفت که او درخواست‌های سرهنگ را رد کرد و در نتیجه سرهنگ به زیردستانش دستور داد که شرایط زندگی و کار غیرممکن را برای او ایجاد کنند.

 

وی به یاد می‌آورد: به مدت یک ماه بیرون خوابیدم. در حالی که دیگران شب‌ها را در چادر‌ها و خانه‌ها می‌گذراندند، من روی زمین، کنار جاده، در جنگلی کوچک می‌خوابیدم.

 

مارگاریتا گفت که هدف شکستن روحیه او بود تا بپذیرد با فرمانده رابطه جنسی داشته باشد، اما او زیر بار نرفت و برای انتقام به خط مقدم فرستاده شد.

 

به گفته مارگاریتا، گروه پزشکی که او در آن حضور داشت شامل هفت زن بین ۲۳ تا ۳۸ سال بود که بسیاری از آن‌ها ازدواج کرده بودند و هر یک از آن‌ها برای خدمت به یک یا چند افسر تحت فشار قرار گرفتند.

  

زمانی که ما به آنجا رفتیم، البته هیچ کس نمی‌دانست چه خبر است؛ و وقتی فهمیدیم، دیگر راه برگشتی وجود نداشت. در یک مورد، مارگاریتا ادعا کرد که شاهد بوده است که افسری به پزشکی به نام سوتلانا در حالت خشم تیراندازی کرده است.

 

به گفته مارگاریتا، سوتلانا که متاهل بود، با همسرش تماس گرفت و به او در مورد رابطه جنسی با افسر جوخه گفت، زیرا نگران بود که ممکن است باردار از جنگ بازگردد.

 

یکی دیگر از همکاران او، آلینا، در ماه سپتامبر به یک افسر داده شد. مارگاریتا گفت که او بعداً متوجه شد که آلینا در میان افسران مختلف دست به دست شده است و هرگز به جوخه خود بازنگشته است.

 

این افشاگر خاطرنشان کرد که هیچ یک از این زنان تلاشی برای فرار به روسیه نکرده اند، زیرا آن‌ها نمی‌توانند به طور ایمن از مرز عبور کنند و در معرض خطر تیراندازی توسط نیرو‌های خود بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------